by amanda

|
nu ska jag snart gå och göra mig i ordning och sen gå och lägga mig i sängen och läsa. imorgon börjar jag halv 9 så vi får se om jag hinner slänga upp ett inlägg innan jag går till skolan. imorgon har jag inte riktigt bestämmt vad jag ska göra men jag ska nog vara med elin tror jag. vi pratade i allafall om att vi skulle vara i veckan annars hittar jag säkert några andra för jag har redan fullt upp med kompisar den här veckan och har varit tvungen att säga nej till några för att jag varit upptagen "/ ganska synd egentligen .. men nu ska jag nog gå, jag bjuder på en riktigt söt bild på hanna hunnie §

jag älskar dig otroligt mycket. <3
Hanna

Jag älskar dig amanda ! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: