Tävling - vinn sexiga underkläder

Hej! Nu har jag anordnat en tävling med Evasunderkläder.se.
(Klicka på bilden för att komma till deras hemsida)
 
 
Vad kan vara bättre än nya, snygga underkläder? De har ett sortiment som erbjuder både korsetter, bh:ar, trosor, strumpbyxor, klänningar och mycket mer. Det finns även underkläder för män. 
 
För att vara med och delta: 
* Välj en valfri vara under 300 kr, den får inte vara på rean. 
* Skriv gärna en kort motivering om varför du ska vinna. 
* Länka produkten du vill vinna och glöm inte mailadress! 
 
Alla får vara med och delta, även om du inte har någon blogg. Kommentarer som inte rör tävlingen hänvisas till ett annat inlägg. 


Namn:
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Hej! Amanda Lindstrand heter jag och är 16 år gammal. Jag lever mitt liv i Stockholm där jag även läser ekonomi på Kf gymnasiet. I min blogg delar jag med mig om min vardag, tankar, känslor och åsikter. Jag älskar att fotografera, umgås med vänner och spela bowling. Följ gärna min blogg om mig och mitt liv! ♥

bloglovin