Tävling - vinn valfritt bikiniset

Jag har anordnat ännu en tävling till er i samarbete med ToDieFor. Nu när det är så kallt ute är det många som drömmer om sommar och utomlandsresor. Vad kan då vara bättre än att tjuvstarta med en ny bikini? Det finns otroligt många snygga och även du utan blogg kan vara med och tävla. 
 
För att vara med och tävla:
* Skriv i en kommentar vilken bikini du skulle vilja vinna, glöm inte att ange din mailadress.
* Gå in och gilla deras sida på facebook eller följ de på instagram, klicka här eller här
* Skriv en kort motivering till varför just du ska vinna. 
 
För extra chans:
Följ mig på instagram och skriv vad du heter - amandalindstrand
 
Kommentarer som inte rör tävlingen hänvisas till ett annat inlägg. Tävlingen avslutas om 3 dagar. 


Namn:
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Hej! Amanda Lindstrand heter jag och är 16 år gammal. Jag lever mitt liv i Stockholm där jag även läser ekonomi på Kf gymnasiet. I min blogg delar jag med mig om min vardag, tankar, känslor och åsikter. Jag älskar att fotografera, umgås med vänner och spela bowling. Följ gärna min blogg om mig och mitt liv! ♥

bloglovin