When every star falls from the sky and every last heart in the world breaks

| Natur, Vardag
Hej på er!
I fredags köpte jag en ny kamera, en Canon G5X, den är helt fantasisk. Förälskad vid första ögonkast men väldigt dyr. Men jag väljer att se på den som en inverstering. Har lagt fotograferandet på hyllan ett tag för att jag varit för lat för att bära på min systemkamera och tycker min andra digitalkamera är för dålig. Det är nog även anledningen till att jag slutat blogga, för att jag inte har några bilder att visa och då blir det inte lika kul. 
 
I fredags skulle jag ha gått på semester, men jobbar extra denna helg på Espresso house. Så imorgon kväll kommer jag se ljuset. Jag har tre veckor och det ska bli så himla skönt. Ska redan på måndag åka upp till landet med My, hon stannar till på onsdag och sedan åker jag till mammas landställe. Kommer va där några dagar och sedan på söndag nästa vecka åker vi till Finnhamn. Ska åka med Waxholmsbolaget, sova där en natt sedan åka vidare till Gällnö. Stanna en natt och sist men inte minst åker vi till Grinda. Ser verkligen fram emot vår lilla båtluff i Skärgården. Det är jag, Daniel, Mathias och förhoppningsvis Annie som åker. 
 
Efter det har vi inte så mycket planerat, det va prat om att bila ner till Tyskland men vi får se. Jag var även på ännu en anställningsintervju i torsdags på ett bemanningsföretag inom ekonomi och ska på en till intervju på måndag på ett annat företag innan vi åker till landet så det är jätte spännande!
 
Kanske även borde nämna något om antagningsresultatet eftersom jag skrev om det häromdagen. Jag hamnade på ganska hög reservplats på de skolorna jag helst ville gå på. Jag har sökt både ekonomi och juridik. Jag blev antagen till en ledarskapsutbildning på Uppsala universitet fast Campus Gotland. Blev väldigt ledsen när jag blev struken från utbildningarna som låg under ledarskap. Jag visste inte att det va så det fungerade och är inte så sugen på att plugga ledarskap. Så istället har jag gjort en sen anmälan till ekonomiprogrammet på Gotland och hoppas på den istället. Sedan får vi se vad som händer, kan tänka mig att jobba 6 mån - 1 år till, spara pengar och hoppas på att jag kommer in på t ex Stockholms universitet istället. 
 
Nu tänkte jag kolla på filmen Moonlight, hoppas alla får en mysig kväll ♥

Så fina bilder :). Sen så roligt för dig med ny kamera också :)

Celine

Så himla kul med ny kamera! Hade också behövt skaffa mig en bättre!

Clara

Vilka fina bilder! Tycker om att de känns så mjuka och lugna!

Amanda CL

Håller tummarna för att du kommer in på den skolan och programmet du vill i slutändan <3
Fina foton! :)
Kram

linda

härliga bilder :)

Carolina Thoor

Låter som om du har roligt inplanerat på din semester. Skönt & snällt att du ställde upp :)
Tråkigt med utbildningarna, men hoppas att det blir bra i slutändan <3

Sv; ja, det var det också! :)

LIL BABUSTYLE - Here's my story

Åh vilka fina bilder!
Kan inte läsa inlägget då det är för smått.. kan du inte mobilanpassa bloggen? 😊✨

Amanda Forsman

Vad roligt med en ny kamera :)

Ida - foto & häst

Superfina bilder! Härligt med ny kamera :)

miningalinn

Så kul med en ny kamera:D

Sv: Tack!:D

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så kul med en ny kamera! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: