Tankar

| Människor, Vardag
 
 Här är några bilder från midsommar som spenderades på landet med härliga människor ♥
 
- Jag har känt mig konstant trött varje dag de senaste veckorna. Undra varför när jag sover bra..
- Ser så mycket fram emot semestern nästa vecka. Hoppas på bra väder och många äventyr.
- Har äntligen börjat läsa lite igen, beställde två böcker i söndags. 
- Jag var på anställningsintervju imorse och om två dagar kommer antagningsbeskeden till universitet i höst. 
- Jag shoppade i fredags, åtta plagg fick jag med mig hem. Jag som inte brukar shoppa mer än ca en tröja i månaden. 
- Skulle så himla gärna vilja köpa en ny kamera så jag får motivation till att börja fota igen. 
- Nu tänker jag mysa ner mig i soffan med en film och en kopp te.
MALIN

Vilka härliga bilder! Fina fina du! Kram

Netti Starby

Så himla spännande med anställningsintervjun! :-D Kramis

Celine

Lycka till med universiteten! :D

Dixi Wonderland

Så fina bilder :D

elin

Åh vilka härliga bilder från din midsommar<3

Julia Svensson

Åh så fina bilder!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag håller tummarna för att du bli antagen! :)

Jasmine

Så många fina bilder på dig!

Tröttheten finns även hos mig, men den börjar vända. Hoppas att du också känner dig piggare snart.
Du verkar ändå, trots trötthet, ta vara på dagarna och göra sånt som bidrar med glädje. Fint att läsa!

Önskar dig en fin semester och en fortsatt skön sommar.

(Sent) Svar: Tack för orden.

Kram

anneli

Det kan vara tecken på utmattning.
Då kan man sova hur mycket som helst och ändå känna sig utmattad /:

Celine

Hoppas du får en härlig semester :)

Pauline Hurtig

hoppas du får en underbar semester!

sarah

tack visst är dom =) ... åh myssiga bilder

Josäfin Andersson

Ser så mysigt ut :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: