Söndagkväll

| Vardag
 
Älskar: Att resa, uppleva nya kulturer, byta ut vardagen, shoppa och äta lyxig mat. 
 
Saknar: Studenten med alla förberedelser, förväntningarna, nervositeten och känslan av att ha hela livet framför sig. 
 
Önskar: Att jag hade en flygbiljett till Australien och någon att åka med.
 
Brukar: Lyssna på podcast samtidigt som jag jobbar, tips på fler?
 
Behöver: Ett nytt jobb med spännande utmaningar och mer kunskap. 
 
Fick: En riktig käftsmäll när jag såg reservplats 12, trodde chansen va större. 
 
Blir glad: Av choklad, glass och en kopp te. 
 
Mår bäst: När jag får vara omkring nära vänner och familj. 
 
Längtar: Till att jag och Daniel ska köpa en lägenhet tillsammans ♥
Amanda CL

hoppas ni kan köpa egen lägenhet snart <3

Linda

kan inte du snälla skriva ett inlägg om att resa till australien och tips om vem du åkte med etc? :) kramar !

Days by Johanna

Härlig lista

Åh så roligt det låter :)

Elin

Kul att läsa!<3

MALIN

Du är så fin! Kram

Linnea

Hoppas ni kan köpa eget snart, önskar själv att jag kunde det..

Asylmammaallts%25252525252525252525252525252525252525E5%2525252525252525252525252525252525252520fy%2525252525252525252525252525252525252520bad

Om du är beredd på att läsa ikapp lite så brukar det vara många som hoppar av vid första tentan..jag är nämligen inte så duktig på att söka i tid så jag brukar hoppa på lösa kurser ungefär då...

Dixi Wonderland

Vilken fin bild och härlig lista :D

Julia Svensson

Åh så mysig bild!!

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, hade också gärna tagit en biljett till Australien!

Alva Berg

Vilken rolig lista att läsa! kramar till dig

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att ni hittar en riktigt fin lägenhet :)

Pauline Hurtig

fint inlägg!

Amanda Forsman

Vilken rolig lista :)

Celine

Åh men saknar studenten sååå mycket!

Julia

Fin bild på ni två ;)

Clara

Podcast är verkligen himla bra sällskap när man grejar med någonting (t.ex. jobb). Jag tipsar om p3 dokumentär, mordpodden, svenska mordhistorier, alla våra ligg och therese & zäta!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Blir också glad av glass! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: