Filmbetyg

| Filmbetyg
Suicide squad 
 
Betyg på idmb: 6,2/10     Mitt betyg: 7/10 
 
It feels good to be bad ... Samla ett gäng fängslade superskurkar och förse dem med de kraftfullaste vapnen regeringen kan uppbringa. Skicka sedan iväg dem på uppdrag att besegra en fiende som sägs vara oövervinnlig. Underrättelseofficeren Amanda Waller har bestämt att enda lösningen är en grupp av omaka och förkastliga individer utan något att förlora är det enda som gäller. Gruppen inser dock snart att de inte blivit utvalda för att lyckas utan för att få skulden när de misslyckas. Ska Suicide Squad bestämma sig för att dö när de försöker lösa uppgiften eller är det var man för sig som gäller?
 
Tryck här för att se trailern. 
 
Filmen är helt sjuk och så bra. Många härliga karaktärer och jag tycker om att den är så "galen", så otippad. Ett stort plus för hur snygg Joel Kinnaman är, och hur fantastiskt är det inte att han har blivit så framgångsrik?! Den är en aning skev men det är bara roligt. Har ni sett den och vad tycker ni? 
elin

Bra tips!<3

Amanda

Så kul inlägg :)

Julia Svensson

Åh så bra tips!

linda

Inte sett den :) ser inte ut att vara min typ av film men kanske ska man ge den en chans :)

Hört blandat om den :)

elin

Tyckte den filmen var sådär<3

Celine

Tyckte den var så himla konstig men gillade den ändå haha :)

Dixi Wonderland

Tycker filmen var helt okej :) Jag älskar ju ändå Marvel och DC men tyckte inte att den hade behövt vara så lång.

Henrik Olsson - Föreläsningar

Den filmen tror jag att jag sett delar av, men det kan också vara en annan :P

Amanda CL

Jag har inte sett den men har läst många bloggar där folk sett den, kanske ska försöka se den i alla fall. Får fundera lite

Felicia

Jag gillad den. Bättre än vad jag trodde att den skulle vara :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: