Symphony

| Vardag
Hej på er! Hur är det med er? Jag har inte bloggat sedan januari så det går bra nu...
 
Det känns helt ärligt som att jag inte har något att säga, jag har inget att berätta. Jag har så länge jag kan minnas kört på hela vardagsgrejen när jag har bloggat. Jag har aldrig riktigt haft något tema eller inriktning. Jag har bara kört på och skrivit vad jag har känt för, mestadels om min vardag och lite filmer hit och dit. Inte alltid så roligt. Men vem vet, inspirationen kanske kommer tillbaka någon gång. Jag är fortfarande inne på bloggen i princip varje dag och jag läser fortfarande enstaka bloggar. 
 
Jag är lite mer inne på podcast's nu. Jag lyssnar på Fredagspodden, Handen på hjärtat, P3 dokumentär och ibland när jag känner för det så lyssnar jag även på Alex & Sigge och Under huden med Kakan Hermansson.
Någon som har tips på fler poddar? Jag är öppen för förslag. 
 
Hur som helst, jag trivs sjukt bra på Fryshuset. Jag tycker om mina kollegor så mycket, jag känner mig som en del av gruppen, jag har fått en så mycket bättre helhetsbild sedan jag började jobba 100%. Innan när jag bara jobbade 25% så förstod jag inte riktigt vad alla jobbade med. Men nu så. Jag jobbar fortfarande kvar på Espresso house också och det känns skönt att vara delaktig i vad som händer där och jobba lite då och då, även om det inte är på samma sätt som förut. 
 
Det är bara några enstaka veckor kvar innan jag och min kärlek åker till New York. Sommaren närmar sig med stormsteg och det känns hur bra som helst. Jag ska på summerburst i juni och planerar en resa till Paris med Sofia. Jag ser fram emot semestern då jag så länge jag varit kapabel till att jobba faktiskt har gjort det. Varenda sommar har jag varit ute på landet och knegat. Nu äntligen ska jag faktiskt få vara ledig några veckor och bara göra vad jag känner för. 
 
Sista augusti tar mitt vikariat slut, jag har sökt en hel del utbildningar till hösten så jag får hålla tummarna. Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Let's dance. Hoppas alla får en fortsatt bra helg. Kram ♥
carolines

Jag älskar mordpodden och svenska mordhistorier bland annat :D

Julia Svensson

Åh fina ni!!

elin

Vilka härliga bilder , hoppas du får en toppen bra lördag<3

MALIN

Vilka härliga bilder :) Fina ni är! Kram

Linda

Vilka härliga bilder :-)

ajlimullersandvik.blogg.se

My god, så spännande med New York och sedan juridik!! WOW!

Henrik Olsson

Välkommen tillbaka :)

Carolina Thoor

Ja, det var ett tag sedan man hörde av dig. Men kul att du trivs på ditt nuvarande arbete. Är du vikarie för gymnasieelever?
Roligt att du snart även ska till Paris & New York :D

Sv; tackar!

RFSUs podd gillar jag, nu håller jag på att lyssna igenom Economistapodden också med Pingis och Blondinbella :). Annars gillar jag P3 dokumentär också :)

Netti Starby

Vad kul att du trivs så bra på jobbet och det är viktigt! <3 Kramis

Dixi Wonderland

Vilka härliga bilder :D

Pauline Hurtig

vad roligt att du trivs bra på jobbet! :)

Julia Svensson

Åh så fina ni är!

elin

Härliga bilder!<3

TereseFlint

Åh har aldrig lyssnat på poddar faktiskt haha! Men vill!

sv: Ingen fara fina!
Kramis

Amanda CL

ibland försvinner idéer o så <3
Jag lyssnar mycket på framförallt humor poddar just nu, David Batras podcast, 22 kvadrat i P3, Tankesmedjan, Allt du velat veta, lyssnar också på fredagspodden o så :)
Kram

Amanda Forsman

Vad fina ni är :D

J

Roligt att du trivs!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: