Turister i Göteborg

| Resor, Vardag
Några bilder från våra dagar i Göteborg i somras när vi åkte Paddan, sprang runt i Haga och letade efter XXL bullarna och bara njöt av god mat och trevligt sällskap. 
 
Hur är det med er? Har ni haft en bra start på helgen? Min mamma fyllde år igår så först bjöd jag henne på fika efter jag slutat jobba och sedan åkte vi hem, bakade en maltesers paj och väntade in resten. När de kom åt vi god mat, öppnade presenter och så. Jag och Daniel åkte in till Söder någon timme efteråt och drack en drink med My och Ebba. Det var så sjukt kallt, vi envisades med att sitta utomhus. Idag jobbar jag mellen 12.30-17.30 så vi får se vad som händer efteråt, är lite sugen på att spela bingo lotto haha för de firar 25 år. Nu måste jag börja göra mig i ordning. Kramisar ♦
Polly Svensson

Grattis till mamma. Vilka härliga bilder. Hoppas du får en fin helg. Kram

Tilda Barkselius

Åh så härliga bilder från i somras, mysigt att din mamma fyllde år igår också!

Julia Svensson

Åh så himla fina bilder!!

Amanda Forsman

Åh vilka härliga bilder!

Lovisa

Vad mysigt ni ser ut att ha det! kramis

Amanda CL

grattis till din mamma i efterskott :)

kram

Frida

Åh vad mysigt! Och vilka härliga bilder! Kram

Ida - foto & häst

Så härliga bilder! Älskar Göteborg :')

eva linah

fint!<3

linda

så fint det ser ut :-)

Netti Starby

Jättefina bilder :-D Kramis

FrökenTV, bloggen om tv och film

ååh underbart ju

Emma

Så fina bilder! Får mig verkligen att sakna Göteborg :/

eva linah

hehe min stad:D

Åh så mysigt det låter :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Oh gosh, malteserspaj måste vara godast i världen!!

Anita

Mysigt :D

Johanna

Vilka fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: