Autumn ♥

| Inspiration, Vardag
Lånade bilder från pinterest.
 
Hösten är här och jag kan inte låta bli att älska det. Jag älskar färgerna och de fina löven, den friska luften, förväntningarna och alla serier som har börjat igen. Det har däremot blivit så himla kallt på kort tid. Egentligen är det väl inte så kallt om man jämför med vintern men det är riktigt kallt om man jämför vad man är van vid efter sommaren. Jag har köpt en ny fin kappa som passar bra just nu i alla fall så jag är nöjd.
 
Var det någon mer än mig som tyckte Justin Biebers konsert var under förväntan? Trots att det var en bra konsert med ett bra upplägg och mycket dans så såg Justin trött och lite grinig/ledsen ut. Han bjöd typ bara på ett enda leende under hela konserten. Men man fick mycket feeling, hela arenan sjöng och det var så vacket. Jag är så nöjd över att jag trots allt var där och ångrar inte en krona.  
 
Annars har det nog inte hänt så mycket mer. Jag jobbar väldigt mycket och är ledig ca en dag i veckan om ens det. Jag kämpar på och pluggar inför högskoleprovet. En av de nya kollegorna har redan slutat och den andra har sagt upp sig och slutar om ungefär en vecka. Det verkar även som att en tredje av mina kollegor funderar på att byta coffee shop på grund av ett nytt erbjudande så det är inte mycket ljus i mörkret just nu. Jag får hålla tummarna på att det blir bättre. Känns inte som att jag kan göra så mycket mer än det just nu. 
 
Jag var på bio i lördags med Daniel och såg på Bad moms. En helt fantastisk film, så sjukt rolig. Girl power alltså! Hur många av er har hunnit se den? Vad tyckte ni? Den får 5/5 av mig.
Jasmine

Jag är också förtjust i hösten, trots kylan och mörkret.

Vilken kämpe du är som jobbar så mycket - heja dig! Glöm inte att ta vara på dig, du är viktig.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

MADDISENJ.SE

Hösten är väldigt vacker men jobbigt med det gråa vädret och mörkret som kommer tidigare och tidigare om dagarna..

Netti Starby

Vad tråkigt att han såg trött och grinig ut men han har säkert ett hårt liv. Kul att konserten var annars bra :-D Kramis

Elsa

Åh älskade höst!! <3

Alice

Kämpa på fina du!! Och hösten är verklige bäst!!

Amanda

Så mysiga höstbilder! :)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Josefine

Hösten är så mysig!!

Henrik Olsson

Hösten är underbar! :)

Photo by E M E R E L L A

Tack snälla :) Åh vilka härliga höstbilder :)

Lovisa

Har också varit sugen såå länge på att se den filmen men aldrig riktigt tagit tag i det, den verkar så bra!

Sanna

Vilka mysiga bilder!!!

Caroline

Vilka härliga bilder!! Jag vill också se den filmen :) väntar på att den ska komma ut!!

Boel

Underbart collage :D

sandra

mysiga bilder :)

Pauline Hurtig

så mysigt med höst!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: