We're born to fly, so let's keep living 'til it all falls dow

| New in, Vardag
New in. 
 
Hej kompisar! I tisdags förra veckan var jag ledig och det var otroligt härligt väder så låg på balkongen och solade. När mamma och Daniel slutat åkte vi till Farsta centrum och tittade lite, sen va planen att sätta oss på en utservering i Tyresö och äta middag men det blev inte riktigt så, istället käkade vi tapas på en rätt nyöppnad där i Farsta. 
 
Jobbade onsdag och torsdag. Sov hos Daniel på torsdagen och på fredagen började jag två. Innan det mötte jag upp Hanna för att äta frukost tillsammans, hur mysigt som helst. Satte oss i Skrapan med islatte, yoghurt, scones och ett litet bakverk efteråt. Jobbade till 18 sedan, tog det lugnt på kvällen och kollade på serier. Hämtade Daniel vid elva någon gång och sen sov vi hos mig. I lördags jobbade jag stängning, 14.15-21.30 men drog över tiden 30 min eftersom det va min första stängning sedan min introduktion som var för drygt en månad sen. Träffade efter jobbet My för några drinkar. I söndags jobbade jag stängning igen, Daniel kom till mig sen och sov där. 
 
Igår skulle jag ha varit ledig men åkte in till jobbet halv tre för ett uppföljningssamtal om hur min första månad har gått, vad som varit mindre bra, vad jag är bättre på o.s.v. Fattades även en lucka mellan 15-18 som en tjej missat så halv fyra hoppade jag in och jobbade. Grillade hos Daniel till middag på kvällen med hans familj, super mys. Åkte och kollade på hans nya lägenhet efteråt och så.  
 
Imorse blev jag väckt av min skiftledare 04.15 som va sjuk och frågade om jag kunde hoppa in och öppna. Sagt och gjort befann jag mig på jobbet en timme senare. Fick gå hem tolv istället för strax efter två så sedan dess har jag packat upp, vikt tvätt och lite sådär. Nu ska jag lägga mig i soffan för att börja säsong tre av Grey's anatomy :)
Polly Svensson

Vilka fina grejer, dessa trosor är hur sköna som helt tycker jag. Kram

Härligt det låter och härligt med nya saker :). Gillar klänningen :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så mycket fint!

Åh vilka fina klädesplagg! Älskar första linnet :)

Johan

Snygga kläder.

Gabriella

Såå fina saker!!

Anita

Fina koppar :D

Amanda CL

vilka fina saker :)
hoppas den här månaden blir bättre <3

Terese

Åh så snygga! Älskar klänningen och blusen längst upp till vänster!

sv: Tack finis!
Kram

miningalinn

Åh, segt att din sovmorgon försvann, men härligt med pengar på kontot!(: jag gillar verkligen de första linnet!!(:

CamillaEsi

snygga!! :)
Kram<3

susanas.blogg.se

sv: ja de va riktigt kul.

Åh den längst upp till höger var ju riktigt fin!! Jag älskar att vara gravid men ser fram emot när jag kan ha vanliga kläder igen hehe.. just nu lever ja i leggins typ :p

jessy

Vilka fina inköp!

Tilda Barkselius

Åh vilka fina plagg!!

MALIN

Jumpsuiten uppe till höger är såååå fin! Kram

Josefine

Fina koppar!

Tuva Björnwall

fina plagg!! :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag älskar tapas! YUMMIE!! Och jag gillar att shoppa också ;) så himla snyggt!

Jessica

Tack!

Jättefina grejer :)

Sarah

Lite drinkar e aldrig fel :)

Pauline Hurtig

fina köp!

Jasmine

Så många fina inköp! Jag gillar speciellt den persikofärgade klänningen.

Du har härliga dagar bakom dig med jobb kombinerat med trevligheter. Fint att läsa!

(Sent) Svar: Tack för dina ord.

Kram

Skogsraah

Fina köp!

marina

Så himla fina plagg! Den första toppen och klänningen är mina favoriter av det du köpt! Supersnyggt!

Inte lätt att komma ihåg allt till stängning om det var över en månad sedan du blev visad, men du kom därifrån till slut iallafall. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: