We'll face the world together and never drift apart

| Vardag
Jag var på Grönan i torsdags med My, Cecilia och Josefine och såg Miriam Bryant. Hon var riktigt grym men flera låtar man inte kände igen som var lite sega så vi såg tyvärr inte hela konserten. Drack lite vid vattnet och umgicks istället. 
 
I fredags var inte alls en bra dag. Jag blev inringd tidigare för att det blivit en miss i schemat så ingen var där och öppnade i tid. Det var kaos på jobbet, jag hade ont i hela kroppen, helt utmattad och huvudet dunkade loss. Arg var jag också. Somnade i soffan när jag kom hem och låg resten av kvällen nerbäddad med en godispåse framför Greys Anatomy. 
 
När Daniel vaknat åkte jag och hämtade honom, vi åkte sen till Skärholmen för att äta lunch och titta lite. Åkte hem, kollade lite på Lost och sen gjorde vi en räkcocktail med avokado och mango till förrätt/middag. Skulle även gjort en hallonmousse men något hände med "degen" så vi fick åka och köpa färdig istället :( Daniel som hade jätte ont i magen stannade sedan hemma medan jag mötte My och Lisa för att ta något glas på Söder. Var hemma vid tolv igen.
 
I söndags följde vi med pappa och Tessan till en loppis i Farsta, när de åkte hem igen åkte vi vidare till Tantolunden för att kolla lite på Color run. På kvällen gick jag hem till Farmor för middag och Bingolotto. Sov hos mamma sen. 
 
I måndags åkte jag och Hanna till Skärholmen, köpte en jacka till henne och åt lite lunch. Började jobba 14.15 och slutade 21.15, Daniel hämtade mig och sen sov vi hos mig. Igår jobbade jag samma tid som i måndags, träffade Alicia i Globen en stund innan så det var trevligt. Vi sov hos Daniel igår så nu sitter jag hemma hos honom och äter frukost. Är ledig idag så ska förmodligen träffa Annie och Alice lite senare. Puss&Kram
Sarah

Hallonmoussen såg riktigt god ut :)

Jessica

Vilka mysiga bilder!

Josäfin Andersson

Så härligt!! :D

Anita

Roligt med grönalund :D

Hanna

åh så mysigt :D

MATILDA

Så kul! Miriam är så bra! :D

Flisan

Härliga bilder :D

MALIN

Kul med Miriam Byrant! Henne har jag också sett live - grym! Kram

CamillaEsi

Så härliga bilder och vad kul att du var på gröna lund :-D

Pauline Hurtig

jobbigt med kaos på jobbet :(

Susanna Maria

Härliga bilder :D

SUSANA

Många mysiga stunder. Kul med grönan :)

sandra.

Låter som en bra helg förutom fredagen då :/ så jobbigt att det blev en miss i schemat :(

Åh bingo lotto är så kul att spela :D

Tuva Björnwall

vad härligt det ser ut!! :D

Tilda Barkselius

Åh vad många härliga bilder, låter som du haft det riktigt bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: