Valborg ♦

| Vardag
Godmorgon kära vänner. I onsdags jobbade jag 15-18, hur skönt som helst. Åt lunch med Emelie i stan före jobbet och efteråt tog jag det bara lugnt. Torsdag, fredag och lördag har jag öppnat coffeeshopen så har gått upp 04.15. Slutat kvart över två och sen varit rätt död faktiskt. I fredags mötte jag upp Filippa och vi åt middag på en mysig resturang i Gamla stan, åkte hem till henne en stund sedan. 
 
Jag gjorde värsta tabben igår också. Bärjade 05.45 men tunnelbanan skulle va framme 05.23 eller 05.53 så jag bestämde mig för att ta den som va framme 23. Men innan dess hade jag jämfört både från där mamma bor och från där pappa bor, tänkte inte mer på det sen för de skulle vara framme samtidigt. På morgonen på vägen till tunnelbanan från pappa åkte tunnelbanan förbi mig när jag knappt kommit halvvägs, fick lite smått panik, går in på SL och inser att jag har kollat från mamma. Detta innebär alltså 40 min tills nästa tunnelbana kommer och en försening, så jag får ta taxi för 250 kr till jobbet -.- Haha, blir så trött på mig själv ibland.
 
Igår var det valborg i alla fall. Jag slutade två, åkte och hämtade Daniel som äntligen kommit hem från USA. Åkte hem till mig, tog en kort powernap och fixade oss för kvällen. Jag blev skjutsad hem till Hanna medan han andra åkte vidare. Jag, Hanna, My, Annie, Jennifer och Frida åt en mysig middag, krökade och fixade oss. Sen åkte vi in till Söder för att gå på Klubb Göta. Jag åkte dock hem redan vid ett med tanke på hur tidigt jag hade gått upp. 
 
Idag ska jag jobba på Espresso House i Globen, det ska bli hur kul som helst! Annars jobbar ju jag på Cityterminalen. Ikväll sen ska vi äta middag hemma hos Daniel. Puss&Kram
Tuva Björnwall

hoppas din söndag blir bra!!

Lucy

så segt när man upptäcker att man kollat fel från början :/

Sofia

härlig valborg du verkar haft:))

Amanda Jona [SPONTAN]

Nej så segt med taxiresan!

Amanda CL

gud vilken jobbig miss :/
ser ut som god mat :D

Sandra

Haha har också gjort en sån där tabbe! Man blir riktigt irriterad på sig själv XD

Netti Starby

Nä vilken otur med tunnelbanan men vilken tur att det finns taxi! Kram

Pauline Hurtig

åh så jobbigt med sånna missar :(

Polly Svensson

Åååå vilket bord. Fin bild. Kram

Jessica

Låter som du hade en jättemysig valborg, men synd med det där med taxin haha!

Linda

Ja det är inte enkelt med tunnelbana eller. Jag brukar också kolla rejält fel. Skönt att vi inte ha mer än buss här!

marina

Usch vilken otur du hade med tåget och att ta taxi och betala dyr är otroligt surt!

sandra.

så fin du är, och så typiskt att du skulle kommit försent, men tur att du fick tag på en taxi och kom i tid ändå :)

ISABELLA

Så kul!! :)

MALIN

Det låter som en riktigt härlig helg! Fina fina du! Kram

Amanda Forsman

Ser mysigt ut :)

Tilda

Låter som en underbar valborg! :)

Anita

Mysigt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: