Roliga nyheter ♥

| Vardag
Det har hänt en hel del inom jobb fronten den senaste tiden. Flera dörrar som öppnats men också ett fåtal som har stängts. Jag känner mig otroligt nöjd och taggad på vad som ska komma. Jag är så tacksam för de möjligheter jag erbjudits och jag är riktigt peppad på att påbörja ett nytt kapitel i mitt liv. 
 
För det första har jag jobbat på caféet på mitt landställe under fem somrar i rad och i år är första året sedan dess som jag kommer befinna mig på ett annat jobb. Jag trivs riktigt bra där ute och hade alla dagar i veckan tackat ja till det jobbet om jag hade kunnat fortsätta jobba där efter sommaren, men nu när jag inte längre har någon skola att gå tillbaka till så känns det viktigt att istället börja på ett jobb redan nu som jag kan ha även efter sommaren.
 
Som ni vet började jag jobba på Espresso House i Cityterminalen för ungefär en månad sedan. Jag har tyckt att jobbet har varit lite för stressigt och rörigt men riktigt roligt. För några veckor sedan fick jag höra att de skulle öppna en EH i Globen, påpekade då för min dåvarande platschef att jag jätte gärna skulle vilja byta dit för att de ligger så mycket närmare mig, alltså där jag bor. Den har även bland annat bättre tider. Släppte det efteråt eftersom jag blivit placerad på Cityterminalen för att de behövde personal där och hon bad mig vänta någon månad. Men, till de roliga nyheterna så ringde en distriktchef upp mig för att hon fått höra från min kompis chef (som jobbar på EH i Sickla) att jag gärna ville byta, och nu står det klart att från och med början på juni så kommer jag att börja schemaläggas i Globen! Det här känns riktigt bra och jag är hur taggad som helst. 
 
Som pricken över i:et ska jag även börja ett vikariat på KFUM på Fryshuset. Jag praktiserade på deras ekonomiavdelning i 3an på gymnasiet och trivdes hur bra som helst. Det är ett vikariat på 25% i veckan under ett år där jag ska hålla på med kvitton och utlägg. Så varje måndag kommer jag att befinna mig där, plus en dag i slutet av varje jämn vecka eller något liknande. Från och med 30 maj kommer jag börja jobba med tjejen som har den anställningen just nu och bli upplärd av henne. Önska mig lycka till :) 
ajlimullersandvik.blogg.se

gud vad mycket du jobbar! Vilar du tillräckligt också? :)

Skogsraah

Men vad roligt! Grattis :)

Tilda Barkselius

Åh vad kul att du blev flyttad till Globen!

Gabriella

Men åh såå roligt!!

N

Men vad kul! Grattis till allt jobb!!

Jessica

Men gud vad spännande!! Grattis! :)

Milla

Lycka till. Låter som att du är taggad inför ditt uppdrag :)

sandra.

Fina bilder :) och grattis till dig, skönt att du fick byta :)
hoppas du trivs på det nya jobbet sen :)

MALIN

Vad roligt för dig! Stort stort grattis!!! Heja heja! Kram

Linda

Vad kul att du lyckats med jobben du vill!

Tilda

Åh vad roligt! Grattis :)

jessy

Åh, va kul! Grattis :D

Hanna

Åh men Gud vad Nice :D kul för dig!

Malin Thorell ♔

Åh va roligt, grattis :D

linah

kul!!

♫♪ sandra

Grattis till jobben!

Tuva Björnwall

åh vad kul!! :D

tess

Men vad spännande och kul för dig! Lycka till med allt! :D

Pauline Hurtig

vad roligt!

Amanda Forsman

Men åh vad roligt :)

Lucy

Nej men vad nice :D

Henrik Olsson

Man får väl säga grattis då :)

susanas.blogg.se

vad roligt när det går bra på jobbfronten!! Skönt att komma närmare hemmet också :)

Jessica

Vad roligt, grattis till jobben :D

Anita

Så roligt för dig!! :)

Bambi

Vad härligt att du fick börja där tillslut ändå :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: