In the cold night, I only live for you. It's all that I am, it's all that I have

| New in, Vardag
New in. 
 
I söndags gick det jätte bra att jobba i Globen, blev hämtad av Daniel efteråt. Vi åkte snabbt hem till mig för att fräscha upp mig lite och sen mot Daniel på middag. Jag skulle nämnligen träffa hans syster, mormor och morfar för första gången. Det var super trevligt. Vi sov hemma hos mig sen. Igår jobbade jag 7.15-15.45, åkte hem en snabbis och sen åkte vi till Daniel igen. Vi åt middag där och hängde, sov hos mig sen. Imorse var jag på ett möte i Fryshuset på min gamla praktikplats om ett möjligt vikariat. Så det var super kul. Åkte hem för att äta lunch och sen jobbade jag 12-16. Vi åt middag hos Daniel igen, blev precis hemskjutsad. Börjar jobba 05.15 imorgon så tänkte gå och lägga mig tidigt. Puss&Kram
Henrik Olsson

Jag skulle behövt köpa ett par nya skor också! :)

Åh, contour kitet vill jag så gärna ha! :D

Gabriella

Fina saker!!

ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar ju jättebra!! :) heja heja :)

CAMILLAESI

så nice med en contour kit :)

Härligt att det gick bra med jobbet :).

Tilda Barkselius

Låter jättemysigt ju :)

Ida - foto & häst

så spännande med nytt contour kit från smashbox, de är himla bra! :)

Sarah

Kul o få se va du köpt :)

Jasmine

Vilka härliga dagar du har bakom dig med jobb och trevligheter. Vi håller tummarna för ett eventuellt vikariat.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

N

Snyggaa!!

Bambi

Du har ju minst sagt fullt upp du :P Vad roligt!

MATILDA

älskar den contur paletten :D

ISABELLA

åh de där contour kitet verkar bra! :)

sandra.

Skorna var jättefina :)

Amanda Forsman

Vill också testa det contour kitet!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: