Filmbetyg

| Filmbetyg
 
3/5 hjärtan
Sånggruppen Barden Bellas, med Beca och Fat Amy i spetsen, tänker vinna ett internationellt mästerskap i a cappella som äger rum i Köpenhamn. Detta visar sig bli en tuff utmaning, då tyska a cappella-gruppen Das Sound Machine dyker upp, med samma målsättning. Deras kompromisslösa ledare gör allt för att krossa Barden Bellas.
 
Tryck här för att se på trailern. 
 
Fat Amy måste ju vara världens bästa människa, så skön. Så jäkla kul att hennes byxor sprack mitt i uppträdandet i början av filmen. Men jag måste säga att filmen är rätt långtråkig och seg. Den är inte speciellt spännande och den är förutsägbar. Men det finns en del scener till och från som är väldigt roliga. Det bästa i hela filmen är när de är på läger. 
 
Stacie: I'm not suppose to have any ideas, I'm the hot one. 
Amy: Ehm.. I'm pretty sure that I am the hot one?
 Bild lånad från google.
N

Älska Fat Amy haha!

Bambi

Ååh Fat Amy är fan min idol. Karaktären i sig liksom <3

Amanda Forsman

Jag har inte sett tvåan än faktiskt :)

Tilda

Sugen på att se den! :)

MALIN

Denna filmen ska jag ta och se i helgen! Såååå rolig och bra! Kram

sandra.

kul med tips :D
har inte sätt den :) men verkar bra!

CAMILLAESI

Bra att du tipsar om den :) Har velat se den ett tag men har glömt av, haha

Sofia

Älskar pitch perfekt men den första var så mycket bättre :)

Polly Svensson

Så jäkla bra, älskar den humorn också =). Kram

Ida - foto & häst

den är superbra!! :D

Henrik Olsson

Den har jag inte sett :)

Tuva Björnwall

kul att se vad du tyckte om filmen :D

Linda

Tack för film tipset!

Lucy

Den är helt ok :D

Gabriella

Roligt att läsa vad du tycker om den!!

Anita

Något att se kanske :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Har sett både ettan och tvåan typ hundra gånger, de är ju så fantastiskt härliga och roliga! :D

En fråga men ettan går den att se någonstans? Typ Netflix?

Den filmen är rätt bra!

Vanessa Andersson

Har inte sett den ännu. Måste verkligen göra det!! :)

susanas.blogg.se

åhh den vill jag se!!

Pauline Hurtig

många har rekommenderat den så jag får nog ta och se! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: