Caseapp ♥

| Samarbeten
Många av er har säkert hört talas om Caseapp, vet vad det är för företag och har handlat där själva. De sysslar med skal, både färdigdesignade och så man kan designa själv. De erbjuder sin tjänst till flera sorters telefoner och till datorer. Jag har flera produkter där ifrån och blir alltid lika glad när de trillar ner i brevlådan. 
 
Om man till exempel vill designa ett iphoneskal så trycker man på "gör eget skal" när man kommit in på hemsidan. Där väljer man vilken telefon man vill göra ett skal till. När du kommit vidare kan du sedan lägga in bilder, text, färdiga motiv eller t ex ladda upp flera bilder för att göra ett collage. När du känner dig nöjd och färdig klickar du på spara och sedan kommer du till kassan. Det är smidigt, enkelt och resultatet blir riktigt snyggt!
 
Caseapp.se - missa inte! 
 
 
 
Inlägg i samarbete med Caseapp.
Amanda Forsman

Åh så snygga skal!

Henrik Olsson

Detta är något jag borde testa! :)

Tilda

Jag älskar deras skal! :)

linah

grymma tips!! <3

Tilda Barkselius

De har så många fina designer!

Tuva Björnwall

caseapp är så bra :)

MATILDA

älskar mitt skal därifrån! dom har så mycket fint :D

sandra.

har hört talas om dem :)

Gabriella

Såå snygga!!

Lucy

Så tråkigt att dom inte gör skal till den sortens mobil jag har :/

N

Snygga!

Linda

Det rosa med palmerna! Shit vad snyggt!

Amanda

Har flera skal därifrån, så snygga! :)

rememberthiis.blogg.se

Häftigt :D

susanas.blogg.se

sv: Tack så mycket :-)

Jag ska snart beställa ett skin till datorn från Caseapp, de har många fina designer

Josefine

SNygga!!

jessy

Roligt att du med får samarbeta med dom :D

MALIN

Deras produkter är såååå bra! Kram

Pauline Hurtig

så roligt!

ajlimullersandvik.blogg.se

himla smart :D

miningalinn

Tucker det är en jättebra hemsida men tyvärr så nöttes mitt skal ganska fort..:(

Johan

snygga

CamillaEsi

bra tips :)Så roligt att man kan göra eget skal :D

Kram<3

Anita

Snygga :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: