This or that

| Bekännelser

Godis / Glass
Smink / Utan smink
Vinter / Sommar
Sjunga / Dansa
Bok / Tidning
Få kuddar / Många kuddar

Kjol / Klänning

Levande ljus / Lampor
Få pengar / Tjäna pengar
Gina / H&M
Jordgubbar / Hallon
Halsband / Armband
Havet / Pool

Sova / Vaken
Instagram / Facbook
Snygg och fattig / Ful och rik
TV / Dator
Borste / Kam
Vanilj / Choklad
Mjukisbyxor / Jeans
Ögonskugga / Mascara

Melodifestivalen / Idol
Brunett / Blondin
Sverige / Utomlands
Skräck / Komedi
Storstad / Landet
Onyttig / Nyttig
Inga husdjur / Husdjur
Tidsoptimist / Pessimist

Dusch / Badkar
Balkong / Altan
Sola / Bada
Hotell / Tälta
Morgonmänniska / Nattmänniska
Villa / Lägenhet
Spara / Slösa

Långa naglar / Korta naglar
Nagellack / Utan nagellack
Strut / Bägare
Lullig / Full
Baddräkt / Bikini
Smsa / Ringa
Nikon / Canon
Lydia

Rolig lista! Är det okej om jag lånar den?:)

CAMILLAESI

Kul att läsa :-)

Tuva Björnwall

så fin du är!!

lucy

Vilken rolig lista :D

Lina

Åh vilken rolig lista med antingen eller :D och fin bild på dig! <3

Sv; tack ska du ha :D

♫♪ sandra

kul att läsa :)

Amanda Jönsson

Kul att läsa :)

Amanda Forsman

Kul lista :)

FannyFredrica

Vad kul lista! :)

tess

Vad roligt att läsa, tror att jag snor den där till något senare inlägg!
Kram

Håller med i så mycket! :D Fina du!

linah

rolig lista:D fin du är!

Linda

Intressant och roligt med listor!

Henrik Olsson

Ingen hund/katt? :)

MALIN

Kul att läsa :) Fina fina du! Hoppas du har haft en härlig dag! Kram

Tilda Barkselius

Gillar att läsa dessa listor :)

Sarah

De va kul o läsa :)

Pauline Hurtig

kul inlägg!

Gabriella

Roligt att läsa!! KRAM

Bambi

Föredrar du dusch framför badkar? :P Det är faktiskt rätt ovanligt. Men vissa har ju inte tålamod att sitta i ett bad. ^^

Beatrice

Super roligt inlägg! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att få läsa! :)

Anita

Rolig lista :)

Matilda

Vad fin du är! Och vilken rolig lista! :)

Katarina

Roligt att läsa :)

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Så himla fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: