Stockhoooolm

| Vardag
Hej allihopa! I fredags klockan 19 svensk tid landade vi på Arlanda. Otroligt blandade känslor, lättnad och saknad till mina nära och Sverige men samtidigt sorgligt att resan nått sitt slut. Det har varit en helt fantastisk resa, vi har fått se och uppleva så mycket. Jag ångrar inte för fem öre att jag åkte iväg trots att det varit mycket hemlängtan och saknad. En liten hemlis är att jag grät halva resan ner till Thailand när vi lämnade Sverige för att jag hade så mycket seperationsångest. 
 
Jag är så otroligt nöjd, stolt och lycklig som åkt på den här resan. Någon dag vill jag åka igen, jag har hela USA kvar och några länder i Asien kvar som jag vill besöka. Men gud så skönt det är att vara hemma igen. En sådan liten sak som att kunna dricka vatten ur kranen eller kolla på film på datorn är helt fantastiskt att ha tillbaka.
 
Daniel hämtade mig på Arlanda, vi åkte hem till mig där hela familjen och Filippa väntade. Hur mysigt som helst! Åt tacos och sen marängswiss till efterrätt. Jäklar vad trött jag varit de senaste dagarna och vaknat tidigt. I lördags åkte jag och Daniel till Sickla och åt lunch, hämtade sedan mamma för att bjuda henne på en namnsdagsfika. På kvällen tog vi de lugnt och kollade på Melodifestivalen. I söndags degade vi bara, firade mig och min kusin på kvällen med släkten. 
 
Idag har jag varit och klippt mig och slingat håret, kollade i affärer efteråt med mamma. Mötte upp Emelie och Filippa för middag, nu sitter jag och Filippa hos henne och kollar på Ung och Bortskämd.
 
Imorgon fyller jag 20 år!!
Tea Rajkovic

Vilka fina rosor! Grattis i förskott !

FannyFredrica - [Fotografering]

Brukar ändå kunna vara ganska skönt att komma hem, även om man gärna hade stannat kvar utomlands :)

Linda

Oj vad duktigt att vara borta så länge! Men spännande med resan.

linah

grattis!!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Grattis på födelsedagen fina du! Hoppas du har en bra födelsedag! :D

VERONICA - fashionblog

Weeeelll.. Grattis då tjejen! 20 år, woho! Kramar fina du!

Days by Johanna

Grattis på födelsedagen

Louise

Välkommen hem! :)

CAMILLAESI

Fin du är:) Och grattis i förskott

N A T H A L I E

Välkommen hem igen och grattis på födelsedagen! :) kram

Verkligen härlig resa, förstår att det måste kännas konstigt att vara i Sverige efter en så lång resa :).

Ida - foto & häst

Så skönt att vara hemma!! Fast man bara några dagar senare längtar tillbaka såååå mycket haha ;)

Skogsraah

Vad roligt :)

MALIN

Det verkar verkligen som att du har haft en grym resa! Sååå coolt! Kram

Lydia

Vad roligt att vara i Stockholm!

Natalie

Skönt att få komma hem!! Underbart att göra sånna där resor, minnen för livet:D

Carolina Thoor

Låter verkligen trevligt att du har fått kommit hem och fått umgås med alla dina nära och kära. Vad mysigt! Förstår att redan har varit hur underbar som helst :D
Det programmet: alltså ung och bortskämd är riktigt roligt att se fast jag blir alltid så arg på hur dumma dem egentligen är! ^^,

Sv; haha härligt att du gillade bilden! :D

Tuva Björnwall

välkommen hem!!

Amanda Jönsson

Grattis i efterskott blir det nog då va? Hoppas du hade en underbar dag finis! :)

Linn Strömberg

Trots att det inte är lätt att lämna nära och kära så är de festa resorna otroliga!

Amanda CL

välkomna tillbaka :D

tess

Men vad sött på något sätt. Jättetråkigt att gråta förstås, men förstår dig också! Skulle ha jätte mycket hemlängtan!
Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: