Panorma - skybridge, skycab & skydome

| Vardag
Hallå på er! Hoppas alla har haft en fin helg och är taggade på en ny vecka. Det är i alla fall jag och nu är det bara fem dagar kvar tills vi är hemma i Sverige igen. Det ska bli riktigt skönt faktiskt samtidigt som jag verkligen njuter av de sista dagarna. 
 
Igår låg vi på stranden, solade och badade. Det var så otroligt varmt, runt 35 grader och nästan vindstilla. Sprang till skuggan lite hela tiden och försökte komma på ursäkter för att slippa solen. Jag har lite svårt för att sola och speciellt när jag får sol i ansiktet men vill ju ändå få färg och så får jag dåligt samvete när jag inte är i solen när jag är utomlands. Så kämpade mig igenom några timmar sen gick jag in och la mig för att jag hade så sjukligt ont i huvudet. På kvällen var vi ute och åt, kollade affärer och drack en islatte på Starbucks. 
 
Idag gick vi upp tidigare för att åka till Panorma. Där finns det en skycab,en skybridge och skydome. Skydome är som 3D bio så vi började med det, fick se som en berg- och dalbana i 3D på ungefär fem minuter, sen åkte vi skycab jätte högt upp till toppen av berg. Det var otroligt fin utsikt och en riktigt vacker upplevelse. Vi valde dock att inte gå ner till skybridgen på grund av värmen och alla trappor. Ett otroligt värt besök om ni någon gång åker till Langkawi. Kom tillbaka till hotellet vid två, la oss vid poolen och solade. Nu ligger jag i sängen och kollar på sista avsnittet av Homeland. Imorgon går planet till Kuala lampur :) 
miche - livsstil och bloggdesign

fina bilder :D

Bambi

Det låter helt fantastiskt kul och härligt :P Fina bilder också :D

Jag har också väldigt svårt för att få sol i ansiktet. Får så lätt ont i huvudet då mina ögon är väldigt ljuskänsliga.

Tea Rajkovic

Så gulligt hjärta!

N A T H A L I E

Va häftigt, såå fina bilder! :) kram

Louise

Åh så härliga bilder!!

VERONICA - fashionblog

Fantastiska bilder! Underbara!! :) Kramar tjejen!

Anita

Häftiga bilder!

linah

härligt!! <3

ebba

hur länge ska du vara borta? så himla kul de måste vara att resa så länge!

svar: tack så mycket :) KRAM

Ser magiskt ut :D

Annsoh

Jätte fina bilder! :D

Linda

Ååååååååå vilka bilder! Vill ut och resa nu!

Tuva Björnwall

ååh härliga bilder!!

Pauline Hurtig

åh så fint!

tess

Oh 3D, mådde du inte illa? Jag såg någon 3D bio någon gång i stockholm då vi åkte tåg & jag blev sååå åksjuk! Haha
Kram

Wow vilken utsikt :D.

Céline

åååh så härligt!!!

Lucy

Gud så härliga bilder :D förstår att det känns trist att det är så få dagar kvar att njuta :( förhoppningsvis är det lite varmare när du kommer hem :)

Linnea Aurora

Men åh, coolt!!

Amela Paratusic

Vilka härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: