Överraskningsmiddag/fest ♥

| New in, Vardag
Hej vänner! I onsdags mötte jag upp Filippa inne i stan. Vi gick och lämnade in mitt CV på ett café på söder, käkade lunch på Jensens och sen drog vi hem till henne. Kollade på Ung och bortskämd tills mamma kom och hämtade mig. Åt tacos till middag och tog det lugnt resten av kvällen. I torsdags tog jag en powerwalk på 8,5 km, sen träffade jag Alicia. Vi tog en fika i Gamla stan, sedan gick vi en promenad. Träffade Matte en snabbis och sen åkte jag hem. Sov hemma hos Daniel på kvällen, vi åt godis och kollade på film så de var mysigt. 
 
I fredags åkte jag och solade med Emelie, sen åt vi lunch hos henne. När Daniel slutat jobba åkte jag tillbaka till honom, vi bakade en kladdkaka med daim i och några timmar senare skjutsade han hem mig. Drog ut sen på kvällen med Emelie, Marilyn, Emelies kusin och hans kompis. Stötte på Fanny, Madde och Joseph sen drog de flesta av oss vidare till Klubb Göta. Sov sedan med Daniel hemma hos mig. 
 
I lördags degade vi mest hemma, åt lunch med mamma och skjutsade in henne till Söder. Åkte hem till Daniel och där va planen att vi skulle äta middag och sedan skulle han ut med vänner. Jag hade tidigare haft planer på att gå ut med tjejerna jag också men hade avbokat de för att jag var så himla trött och seg. Låg och sov när Daniel väckte mig och då lät konversationen ungefär så här: 
 
Daniel - Du måste åka hem nu och duscha. 
Jag - Va, nej? Jag ska inte hem och duscha.
Daniel - Jo men du får åka hem nu. 
Jag - Men va vi ska ju äta middag här?
Daniel - Nej men vi ska äta middag ute!
 
På tonläget sista meningen hajade jag att någonting var på gång så jag tog mitt pickpack och åkte hem. Han kom sedan och hämtade mig, vi åkte in till stan. Där fick jag sätta på mig en ögonbindel. Åkte runt så jag blev åksjuk haha och fick sitta med fönstret i bilen helt öppet, svin kallt. När ögonbindeln åkte av och vi kommit fram stod mina närmaste vänner och sjöng ja må du leva för mig. Vi åt god middag, öppnade presenter och krökade. Sen drog vi alla ut och festade på Göta, där hade Ribben varit så snäll och fixat bord och köpt dricka. Så jag har haft en otroligt fin och bra helg. Jag är så tacksam för alla fina vänner jag har omkring mig. Världens bästa ♥
 
Idag har släkten på pappas sida varit hos oss och firat mig. Så det har varit jätte mysigt. Nu ska jag äntligen lägga mig i soffan och kolla på serier. Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har haft och får en bra start på veckan imorgon! 
 
Mousserande vin, 100kr presentkort på Systembolaget, upplevelse ask och tavla. 
 
Choklad, spray primer och en scratch map. 
 
En jätte balong <3 
 
En bok med bilder och minnen med My, presentkort på Farsta centrum och 1000kr insatta på mitt "flytta hemifrån" konto. 
 
Kontoutdrag på mitt "flytta hemifrån" konto, 400kr presentkort på Kicks, tekopp och fyra tallrickar. 
 
Här är bilder på lite fler födelsedagspresenter. Jag har även fått fyra blombuketter, min nya iPhone 6s är utbytt till en rosa istället för svart och jag tänkte byta ut två par smycken som jag fick i tisdags till några som är lite mer i min smak. Kram på er :) 

Åh så mycket fina saker :D. Så kul med överraskning :).

linah

härligt!! <3

Linda

Vad kul att dom överraskade dig på en fest!

Linn Strömberg

Men åh vad kuL!

MALIN

Vad spännande! Och vilken uppvaktning - det förtjänade du verkligen! Kram

Lydia

Åh vad roligt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka härliga presenter du fick! :)

Days by Johanna

Kul med överraskningsmiddag :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh, låter som en riktigt toppenhelg! :D Grattis i efterskott!

BEATRICE

ÅH, så kul! Jag vill också ha en överraskningsfest, men är så nyfiken så kommer typ dö av nyfikenhet efter ett tag haha!

Ida - foto & häst

men åh så roligt med överraskningsfest!! :D Grattis i efterskott :)

Melany Aurora

Men vad kul! Och grattis :D

wilma

Åh så kul !!

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, det låter jätte kul :) överaskningsfest hade man inte tackat nej till

Elsa

Åh vad roligt! :)

VERONICA - fashionblog

Wow, sååå underbara bilder :) Så härligt!!

Sarah

De e så himla gott me Tacos :)

lucy

Nej men vilket underbart födelsedagsfirande :D

Pauline Hurtig

vad roligt!

Amanda Forsman

Så fina saker :)

Hillevi

Åh vad kul!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: