Kuala Lampur

| Resor
Vi befinner oss nu på vår sista destination på denna resa - Kuala Lampur. En riktigt häftig huvudstad med otroliga twin towers och otroligt stora köpcentrum överallt. Vi kom hit i måndags, bor på ett jätte fint hotell i ett höghus med pool på taket. Igår besökte vi Pavillion och Suria KLCC som är två köpcentrum, gick i många timmar och var helt slut på kvällen. Idag har vi varit i Mid Valley Megamall och shoppat, åkte förbi China Town påvägen hem. Där är det i stort sätt bara fake saker och ingen av oss va sugna på det så vi stannade bara en liten stund. Ikväll ska vi träffa Kathleen som vi delade rum med i Chaing Mai i början av resan, så vi ska ut och äta och sedan gå till någon skybar. Puss&kram
marina

Jag trodde ni skulle vara tillbaka i sverige vid detta laget. :) Jag har inte varit på datorn över en månad så det kan väl förklara det.. :)

Amanda Jönsson

Så fina bilder!

tuva Björnwall

fina bilder :)

Amanda Forsman

Vill också dit :)

johanna

fina bilder!

Henrik Olsson

Dit hade jag velat åka!!

Sarah

Va härligt me pool :)

Jos

KL är härligt!

Filippa

Vilka fina bilder! :)

tess

Men gud vilken upplevelse! Skybar... det låter såååå coolt! Vad härligt för er!
Kram

Carolina Thoor

Låter som en maffig stad med alla höghusen med mera. Hoppas ni kommer att få det trevligt den sista tiden där innan det bär sig av mot Stockholm igen! :)

Sv; tack ska du ha! ;D

Linn Strömberg

Woow! Så häftigt :D

Celine

Åh vill också!

MALIN

Häftigt med Malaysia! Jättefina bilder :) Kram

Amanda Jönsson

Men åh gu va fint!

Hillevi

Är så avundsjuk!!

Amanda Forsman

Vad härligt det låter och ser ut! :)

Lydia

Fina bilder!

miningalinn

åh, vad fint det var där!
och välkommen hem, hur känns det att vara hemma!??:D

Sv: kul att du tycker de!:D

Emma Engström

Åhh så vackert! :D

linah

åh va fint! :D <3

Days by Johanna

Härliga bilder, låter som ni har det bra

Lucy

Ser otroligt fint ut må jag säga :D

Skogsraah

Åh vad roligt att se!

Linda

Å det ser helt fantastiskt ut! Gud vad jag vill ut och resa! Hur länge har ni rest runt nu?

N A T H A L I E

Gud va fint, såå häftigt! :) kram

VERONICA - fashionblog

Faaantastiska bilder tjejen! Underbara!

Louise

Åh vad häftigt! Och vilka härliga bilder!

Amanda CL

har varit där :D Håller med om att det är en väldigt häftig stad :D

sv: tack :D

Bambi

Shiet! Det är ju inte annat än att man blir riktigt avis :D Det där ser ju helt underbart ut!!

A M

Åh vilka härliga bilder, vill också dit!

Ida - foto & häst

så vackra bilder :)

Pauline Hurtig

läckert med höghus och palmer

Linnea Aurora

Men ahh, poolen!!

Sofia

Så härliga bilder!!

CAMILLAESI

Det ser så fint ut😍

Anita

Hur länge har du varit iväg?? :)

Hanna

hoppas du får en toppen måndag fina du :D

Elsa

Åh vad härligt det ser ut! :)

linnea

Åh vad fint

Natalie

Vad häftigt!! Vill också resa runt och se sånt där:D

tess

Oh vilka lyxiga bilder! Vilken jäkla upplevelse!

Boel

Grymt fina bilder :D

Fanny Edfast

Ser jättefint ut :D

Hillevi

Jättefina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: