Filmbetyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
Will Smith spelar Nicky, en rutinerad svindlare som träffar rookien Jess. Han lär henne branschens alla små knep men så fort hon kommer för nära så drar han sig ur. Tre år senare stöter han ihop med Jess i Buenos Aires och hon är nu en fullfjädrad femme fatale som ställer alla hans noga uträknade planer på ända. Insatserna är extremt höga och Nicky tappar nu helt kontrollen.
 
 
En bra och rolig film. Spännande att se på ett ungefär hur organiserade ficktjuvsligor arbetar. Will Smith är dessutom en duktig skådespelare och Margot Robbie är hur snygg som helst. Det hände flera oförutsägbara händelser vilket jag tycker om. Hatar när filmer är förutsägbara, sjukt trist. En klart sevärd film.
Bild lånad från google.
 
A M

Åh den verkar vara jättefin!

linah

den är sååå bra! <3

Amanda Forsman

Vill se! :)

Tuva Björnwall

låter som en bra film!! :)

Nimo

Måste se den

Bambi

Har tänkt se den filmen ett tag nu men det har inte blivit av :O Will Smith är dock en grym skådespelare så får ta tummen ur och få det gjort någon gång. :P Är så nyfiken på den.

miningalinn

Kanske ska ta å se den!(:

Days by Johanna

Kanske skulle försöka se den filmen en dag

ISABELLA

Bra filmtips! :)

Lucy

Den filmen måste jag se :D

Henrik Olsson

Den filmen är riktigt bra! :)

Netti Starby

Låter som en väldigt bra film! Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för tipset! :)

Cassandra Haraldsson

Verkar vara bra :)

Ida

oooohh, älskar den här filmen! Många bra tvister och vändningar och helt ärligt blir ju filmer alltid bra när Will Smith är med ;)

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Åh, vill se! :D

Amanda Jönsson

Den verkar nice, kanske man ska ta o se!

Linn Strömberg

Vill se!! tack för tipset :D

Natalie

Will smith är ju bara för bra:D

FannyFredrica - [Fotografering]

Jag tyckte den där filmen var riktigt bra! Var kul att tänka på hur lättdistraherad man kan vara! :D

Hillevi

Älskar Will Smith, ska nog kolla på filmen senare!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: