Bekännelser

| Bekännelser
 
Det är skönast att vara ledig när ingen annan i familjen är ledig så man får hemmet för sig själv haha. 
När jag är ledig äter inte jag frukost, utan jag väntar oftast tills det är dags för lunch.
Jag älskar känslan av att få börja kolla på en ny serie jag velat se länge men varit tvungen att vänta med för att jag kollat så många andra samtidigt. 
Något av det värsta som finns måste vara att gå barfota på ett golv och känna saker fastna under fötterna. 
Jag har 3 instagram-konton. 
Om jag byter nummer med någon som jag bara vet förnamnet på, då väntar jag med att spara numret i mina kontakter tills jag vet, annars finns chansen att jag har flera med samma förnamn och då vet jag inte vem som är vem. 
Jag har "tröttnat" på att bowla och fotografera som jag älskade att göra förut. 
Jag älskar fräknar, det är så himla charmigt.
Jag är arbetslös sedan jag kom hem från Asien men söker jobb hela tiden.
N

Snyggis!!

Anita

Så fin bild :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att få läsa! :)

Natalie Salazar

va brun och fin du är :)

miningalinn

Jag som du på frukost delen, det är sällan jag äter frukost när jag är ledig!:D

CAMILLAESI

Kul att läsa :))

Haha men varför har du tre instagramkonton? :-P

Tuva Björnwall

kul att läsa!! :)

MALIN

Vad kul att läsa! Fina fina du! Kram

Tilda Barkselius

De fyra första är exakt jag!!

Carolina Thoor

Roligt att läsa! Håller med angående ledighet utan att andra också har det. Men ibland kan det vara långtråkigt även :P

Sv; jodå, det var kul med utbildning! :)

Henrik Olsson

En annan byter aldrig nummer :P

Hillevi

Hatar också att gå barfota och känna saker under fötterna haha!

Boel

Intressant att läsa :D

linah

roligt inlägg:D

Amanda Jönsson

Va roligt att läsa och gu va fin du är!
Håller med om fräknar, så himla fint!

VERONICA - fashionblog

Kul inlägg tjejen! SÅ kul att läsa! :) Åh du är så så vacker!

Tuva Björnwall

så fin du är! :)

tess

Haha, känner igen det där med att gå barfota! Bläääää!! haha
Kram, glad påsk!

Fräknar är så fint! :D

Bambi

hahhah det där med att spara nya kontakter känner jag igen. Men jag brukar alltid lägga till vart man träffade personen så att jag liksom vet vem det är

sandra

kul att få veta mer om dig :)

Linnea Aurora

Älskar också fräknar- så fint!

Pauline Hurtig

roligt att få veta lite mer om dig!

Lydia Elstig

brukar inte heller äta frukost då ja är ledig!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: