20 år!

| New in, Vardag
Igår fyllde jag äntligen 20!
Så länge som velat fylla 20 och äntligen kunna gå på systemet själv haha. Stort grattis till mig själv :') 
 
Jag vaknade först upp tillsammans med min älskade pojkvän. En stund efter han lämnat för att åka till jobbet kom familjen insjungandes med pannkakor till frukost och presenter. Hur mysigt och lyxigt som helst. Myste runt hemma i någon timme innan jag och mamma åkte till Farsta centrum och käkade lunch. Efter det mötte jag upp Filippa och Emelie, gick till systemet och sen fikade vi på John Chris Coffee. På kvällen åt jag och hela familjen tapas på en resturang på Söder. Min födelsedag var helt fantastisk. Tack till alla som grattat mig och tack för alla presenter. Jag ser redan fram emot nästa födelsedag ♥
Två par örhängen och två armband. 
 
Bh, torrshampoo, 10 i ett hårspray och två matchande påslakan.
 
Michael Kors plånbok. 
 
Två likadana svarta jeans, bok, presentkort på systembolat och presentkort på Nilssons.
 
Tre doftljus, en receptbok och en fotkedja. 
 
En iphone 6s fast jag har fått en rosa, lång historia. 
 
Ledsen för fula bilder men kameran är sjukt oklar och min egen är hos pappa :(
Amanda Forsman

Stort grattis finis! :D

Boel

Super stort grattis! :D

sandra

grattis i efterskott!

Pauline Hurtig

grattis i efterskott! fina presenter :)

Bambi

Åh men grattis i efterskott tjejen! Lät som om du hade en underbar dag :D

Lucy

Grattis och vilka fina saker du fått :D

Celine

Grattis till dig!

miningalinn

Åh vad fina saker du fick!:D
Grattis i efterskott!:)

Anita

Stort grattis !! :)

Natalie Salazar

stort grattis nu mins jag inte om jag grattade dig på fb så får gratta dig här också och så mkt fint du fått :)

Sarah

Grattis i efterskott :)

linah

grattis! <3

MATILDA

åh fina saker! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

grattis :D

Linn Strömberg

Grattis i efterskott!

Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Men åh grattis finaste du i efterskott" Crazy fina grejer du fått och hoppas verkligen din dag var toppen :)

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Erika

Grattis i efterskott!
Örhängena var fina ! ;) ;)

Hillevi

Jättesnygga armband och plånbok!!

tess

Grattis på din dag! Stort, älskade att fylla 20! Jag va ju dock höggravid & på systemet inhandlades det bara alkoholfritt fram tills för ett år sen typ, haha! Men det är en bra ålder!

Sv: Fredagspodden är KALAS!

Linda

Grattis till dig! Och vilka fina presenter du fått!

MALIN

Vilka fina presenter du fick! Hoppas du hade en underbar födelsedag :) Kram

Days by Johanna

Grattis i efterskott :)

Skogsraah

Grattis i efterskott! :)

Lydia Elstig

Vilka fina presenter!

Åh grattis! :D
Vilka fina saker du fick :).

Agnes

fina grejer du fick :)

Josäfin Andersson

grattis i efterskott :D

Sofia

Så mycket fint :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: