Tävling i samarbete med Caseapp

| Samarbeten, Tävling
Som ni säkert vet har jag ett samarbete med Caseapp som jag är otroligt nöjd över. Tycker deras skal är helt fantastiska och jag älskar att man kan designa och komponera sitt eget skal. Man kan göra bilder, collage, texter och allt möjligt. Den här gången valde jag en färdig design. Och jag tycker att det är hur snyggt som helst! Den gröna, turkosa färgen mot det svarta i ett marmor mönster. 
 
Jag vill ge er chansen att få designa ett eget skal. Därför kommer jag nu ha en tävling där jag lottar ut ett presentkort till en lycklig vinnare. Vinnaren får designa ett valfritt skal precis som hon/han vill, inga begränsningar. Självklart får man även välja ett färdigt skal som jag har gjort om man vill. 
 
För att få vara med i tävlingen:
- Lämna en kommentar och skriv att du är med
- Ange din mailadress
- Frivilligt att skriva en kort motivering
 
 
Alla får vara med och delta, även om du inte har någon blogg. Kommentarer som inte rör tävlingen hänvisas till ett annat inlägg. 
Filippa

Halloooo😀 Jag är med o tävlar 👏🏼

Ida

jag är med! :D

Sandra

Så himla roligt :) jag är med och tävlar och skulle vilja vinna ett skal till min macbook, vet inte om man får välja det :) men skulle vara roligt =) !

Cecilia

Jag är med och tävlar :D

Gabriella

Åh såå roligt, jag är verkligen med!!
Min mail är [email protected] :) kram

Carolina Thoor

Jag är med! :D
Min mejladress är [email protected] :)

Sv; kul att du tyckte om inlägget! :)

Kimmey

Jag är med :)

Tilda Barkselius

Åh jag är jättegärna med och tävlar!!
Min mail är: [email protected]

Emma

Jag är med och tävlar :)

sandra

Jag vill vara med och tävla för att min kära torleif (aka min iphone 4) förtjänar en ny kostym. Under dessa tre år som jag haft honom i min ägo så har han bara haft ett skal. Tycker det är svårt att hitta snygga skal till ihpone fyror nuförtin och jag har sett att caseapp har massa snygga!

Lucy

Jag är gärna med :)
[email protected]

Celine

Jag är med! :D

Jag är gärna med, skulle vilja ha ett till skal så jag kan varva lite ibland ☺️

Malin

Åh, jag är med! :) Jag hoppas på vinst, är i behov av lite kärlek och omtanke till telefonen men inte kommit till skott.

felicia

jag är med

Amanda Forsman

Jag är jättegärna med :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag vill verkligen vara med och tävla :D Med motiveringen att mitt skal precis avmagnetiserat alla mina kort... (OBS! Det skalet kommer inte från CaseApp).

Min mail är [email protected]

BLONDINA

Jag är med och tävlar :)

[email protected]

Jag skulle så jättegärna vilja vinna ett nytt mobilskal för behöver ett fräscht häftigt mobilskal till sommaren och då jag jobbar så sjukt mycket hinner man inte sätta sig och unna saker till mobilen.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: