Glad midsommar ♥

| Vardag
Jag tog inga bilder så jag hoppas att flera skickar sina sen, ber om ursäkt för text på de två sista också men vi sparade de aldrig utan text haha.
 
Uppdateringen har verkligen varit kass, och så känner jag att den har varit det senaste året också. Mina tankar går ut åt en bloggpaus för att få tillbaka suget men är alldeles för rädd för att suget inte kommer tillbaka så jag slutar blogga istället, och det vill jag faktiskt inte göra. Så jag fortsätter fundera på det ett tag till. 
 
Glad midsommar i efterskott ♥ Hoppas ni alla hade en helt otrolig midsommarafton och midsommarhelg.
Jag var ledig i onsdags för att jag skulle till en ortoped och kolla upp mina fötter, har haft problem med de i flera år. Men han sa i princip att jag har trötta fötter och att man inte direkt kan göra något åt det. Så på något sätt bra att det inte var något allvarligare men vill så gärna få en lösning på mina problem så det suger :( Var i alla fall och röntga de för att vara på säkra sidan. Lunchade med mamma efteråt och senare på kvällen åkte jag till Daniel.
 
I torsdags hade jag tagit det ledigt, så duschade, tvättade och så medan jag väntade på att My, Daniel och Ribben skulle komma. När de gjort det begav vi oss mot Söderköping. Där firade vi midsommar på Adrian och Teddans landställe tillsammans med elva andra. Så det har varit fullt ös medvetslös hela helgen. Gick dock lite för väl all in i torsdags när vi kom dit så mådde halv dåligt i fredags på själva midsommarafton. Men vi lekte i alla fall lekar, krökade, åt tårta och spelade beerpong.
 
Igår åkte jag och My hem, hon skulle jobba idag så jag droppade henne och åkte sen vidare till mitt landställe. Har firat midsommar där hela mitt liv så kändes ganska konstigt att vara någon annanstans för första gången i år. Grillade till middag med familj och vänner och på kvällen krökade jag hos Linus med landet gänget så det var kul! Nu är jag äntligen hemma och ska lägga mig och dega i soffan. Puss&Kram 
CAMILLAESI

vad trist att det inte finns något att göra åt din fot :/

N A T H A L I E

Gud va mysigt, såå härligt och underbart :)

Jessica

Ser ut som ni hade en bra midsommarafton :)

Mallan

Haha men härligt med egen bar då!

linah

härliga bilder:D

Boel

Mysigt det låter :)

Linda

Vilka bilder! Hoppas ni haft en fin midsommar helg!

Anita

Hoppas de hittar en lösning för fötterna! Kram

CAMILLAESI

glad midsommar på dig i efterskott med :) Vilka härliga bilder btw :)

Isabelle Johansson

Låter som din midsommar har varit super!

sandra.

hoppas du hade en bra midsommar, och att du får tillbaka inspirationen till att blogga :) ibland kan det vara bra med en blogg paus

Lovisa

Hatar när läkare i princip säger åt en att "vila". Hoppas det blir bättre men fötterna snart!

Tuva Björnwall

hoppas det blir bättre med fötterna!! :)

Caroline

Ser sååå nice ut!! Jag hade ju inte tackat nej till de där backarna med öl och läsk :D

Piezes

Så härliga bilder!:D kram

Josäfin Andersson

Åh vad härligt :D Älskar "pool-häng" haha

FrökenTV, bloggen om tv och film

nicenice



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: