Every step that I take, you are always on my mind

| Vardag
Jag har jobbat stängning en hel del dagar i rad. I onsdags var jag ledig men då jobbade jag i Fryshuset, gick igenom lite av vad jag kommer få göra, jobbade lite i Agda och så. Fick gå hem runt ett, åkte hem och vilade en stund. Några timmar senare mötte jag upp My och Lisa, vi gick till Neverland för att äta middag och dricka lite på deras uteservering. Cecilia kom en stund senare. Super trevlig kväll, blev hämtad av Daniel efteråt. 
 
Jobbade stängning i torsdags och i fredags var jag ledig. Mötte mamma inne i stan, vi kollade i affärer, åt lunch på ett mysigt café och lite senare tog vi en fika. Åkte hem, fixade mig och vid fyra åkte jag till Daniel. Vid halv sex befann vi oss på Teddans studenttmottagning. Mååånga okända ansikten men det var trevligt ändå! Jag åkte hem rätt tidigt.
 
Jobbade 9-18 igår, när jag slutat mötte jag My så åkte vi hem till mig. Fixade oss och vid åtta befann vi oss hemma hos Hanna. Min stora tjej fyllde 20 häromdagen ♥ Så vi firade henne med otroligt god mat, ballonger, alkohol, musik och sol. Meningen var att jag skulle följa med de ut efteråt men 00.15 åt vi efterätt så det blev rätt sent, dessutom mådde jag smått illa och hade ont i huvudet. Så gick hem istället, börjar jobba om ungefär en timme också så lika bra att jag åkte hem och sov haha. Hoppas alla får en bra dag ♥
CamillaEsi

så fina:D

Mallan

Men åh så mycket fint! :) Det är ju så snyggt med vita plagg under sommaren

Tuva Björnwall

så snygga plagg!!

Angelica

Älskar klänningen i mitten!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Riktigt snygga plagg!

SKOGSRAAH

Fina plagg!

Tilda Barkselius

Åh vilka snygga!

miningalinn

Gillade jeansen!
Kul att fira någon som fyller 20, Vo gjorde det också ganska nyss!(:

Polly Svensson

Väldigt mycket jobb, hoppas du mår bra och vilka fina kläder. Kram

Josefine

Snygga kläder!!

marina

När man äter efterrätt efter 12 vet man att tiden gått snabbt för att man haft kul. :P

Gabriella

Såå fint!!

Så mycket fint, vill verkligen ha något nytt i garderoben nu inför sommaren! :D

Linda

Vilket härligt plockbord med mat. Kul med lite firande!

MALIN

Roligt med 20 års-fest :) Grattis till din fina vän! Kram

Jessica

Så kul med firande!

tess

Oh mumms vilken buffé! :D

Hanna

åh så mysigt det såg ut!

isabelle

Vad roligt :D

Terese

Så mysigt att fira en väns 20års dag!

sv: Tack så supermycket!!
Kramis

jessy

Va kul :D

Boel

Fina bilder :D

Gabriella

Åh såå roligt!!

Tilda

Superfina bilder!:)

linah

vart kan man köpa såna ballonger?:D

Susana

Men så mycket gott! De där ballongerna är
Så coola, köper alltid såna när
Min son fyller år.

Tilda Barkselius

Åh vad kul att din kompis fyllde år, ser himla kul ut!

Amanda Forsman

Roligt!

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter himla härligt med både jobb och födelsedagsfirande :D Heja heja!

Pauline Hurtig

vad roligt!

Caroline

Kul med 20-årsdag! Ser jättemysig ut :)

Lina Lingman

Vilken fin blogg!!

Henrik Olsson

Grattis till henne! :)

Caroline

Såg mysigt ut!

Tove Håkansson

Låter som en bra helg! :)

CamillaEsi

så mysigt med uteservering och studentmotaggning :)

Anita

Kul :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: