Gotland i mitt ♥

| New in, Vardag
 
New in. 

Hej alla fina i sommarvärmen! 
Jag har inte bloggat sedan några dagar efter midsommar och det är helt sjukt. Men ni kan nog räkna med att det fortsätter så här under sommaren, tyvärr har jag inte alls något sug och sen så jobbar jag en hel del. Och när jag inte gör det vill jag ta vara på tiden med familj och vänner. 


 Den här veckan, eller måndag-fredag har jag semester. Så jag befinner mig på Gotland med familjen. Hur mysigt som helst! Jag verkligen älskar Gotland. Vi kom hit igår förmiddag, då strosade vi runt i Visby, åt glass nere i hamnen, shoppade lite, gick längst stranden i Tofta och åt god mat. 

 Idag har vi precis ätit frukost och vädret är blandat solmoln så idag lutar det mot att shoppa, åka till lite outlets, kanske en tur till Krusmyntagården och så. Vi är här till på torsdag, sen åker vi hem. Jobbar lördag och söndag på EH och sen på måndag kväll åker jag upp till landet för att jobba den veckan där ute. Sen har jag semester v. 31 och 32. Längtar så himla mycket :) 

 Vad har hänt annars då? Var hos läkaren på återbesök för mina fötter och röntgen visade ingenting speciellt så det är ju skönt men betyder också att det inte finns någon lösning på mina problem. Nu kommer jag inte på något mer jag har gjort, man glömmer lätt bort när man inte bloggar haha. Men ha det så himla bra så hörs vi så småningom! Puss&Kram

Lovisa (wildisland)

Så mysigt med Gotland! Klart att du kan ta lite semester från bloggen också :)

Teddys // Buddhist & Vegan

Vilka fina kläder!

Caroline

Såå fina kläder =)

Vanessa

Så fina färg den blåa klänningen var!! Riktigt fin blå haha ;)

sandra.

åh så kul med gotland :D jag har faktiskt aldrig varit där, och så fin shopping!!

tess

Varit på gotland en gång i mitt liv. Alldeles för lite om man frågar mig. För håller verkligen med dig, helt underbart!

♫♪ sandra

nice!

Anita

Underbart med tid på Gotland! :D

isabelle

Så fina kläder :D

Felicia

Snyggt

CAMILLAESI

så fina plagg :)

Boel

Åh så fina kläder :D

Gabriella

Roligt med lite nytt, fina saker!!

SUSANA

Toppen längst till höger är verkligen underbar!

Felicia[17år&rullstolsburen]

Gud så mycket nytt och fint!! Den ljusblåa klänningen och den blommiga tröjan är verkligen jätte fina!

SV: Jaa visst är dom! Vill ha alltihopp :D

Amanda Forsman

Vilka fina kläder! :)

Julia

Åh gud vilka fina plagg!!

MADDISENJ.SE

Fina köp :D

linah

snyggt:D

Åh så mycket fint :). Jag har aldrig varit på Gotland men det är en plats jag gärna skulle besöka :)

MALIN

Vilka fina grejer! Gillar verkligen den rosa klänningen! Kram

Emelie Andersson

Jag är på Gotland just nu! :) älskar det!

Boel

Så himla fina plagg :D

Josefin Nilsson

Åh vad snygga kläder! :)

Tarn

Vilka fina kläder! Hoppas du har det bra på Gotland :)

Henrik Olsson

Det var mycket fint du skaffat dig :)

Katarina

Så fina kläder! Och vad roligt med gotland :)

Lisa

Vilka fina kläder, älskar den blåa klänningen!!

Jessica

Åh, så mycket fint!

Anita

Snygga plagg!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: