Spa, vattenfall och elefantridning

| Resor
Hej kompisar :) Nu var det några dagar sedan så här kommer en update om de senaste dagarna i Chiang Mai.
 
I torsdags när vi kom hit gick vi på spa/massage medan vi väntade på att få checka in på vårt rum. Vi körde 90 min hela kroppen så de va skönt. Tog med vår roomate efter och käkade lunch. Efter det drog vi hem till hostlet och tog en powernap. På kvällen tog vi tre en tuktuk till floden där det var lite mer drag och resturanger, åt på en med jätte fin utsikt. Gick sen runt i stan på nattmarknad och kollade.
 
Igår tog vi det lugnt på dagen, tog en tuktuk lite senare på eftermiddagen till en nationalpark som lång en bit utanför Chiang Mai city. Där gick vi runt och kollade på vattenfall, man kunde bada också men tyvärr hade vi lite tight om tid för de stängde. På kvällen gick vi ut och käkade, sen tog vi en drink på bargatan. 
 
Idag kom en buss och hämtade oss halv 2. Vi åkte till ett elefant camp, matade elefanter, red på de och badade med de. Det va lite läskigt och gjorde ont i rumpan men det var ändå roligt och spännande. Nu på kvällen har vi varit på bargatan med vår roomate och tre killar hon träffat här så det var trevligt. Klockan är strax över tre här nu så ska gå och lägga mig efter det här inlägget.
 
Tänkte också berätta att planen var att vi skulle checka ut imorgon och lämna Chiang Mai men vi stannar en natt till, så åker vi direkt till Vietnam och skippar Laos. Känns lite trist men skönast och bäst så. Hoppas alla har det bra, puss

Åh så härligt det låter och ser ut att vara :).

Eleonora Adriana ♥

Myyysigt :)

NICOLE

Men åå så härligt ni verkar ha det! :D Kan tänka mig att det var lite läskigt med elefanterna ;)

OLIVIA | 17,7 årig tjej i medievärlden

Gud vad mysigt!

va skönt att börja dagen med massage :) va roligt med elefanterna!

Tilda Barkselius

Åh både låter och ser helt underbart ut :)

Amanda CL

har också ridit på elefant tyckte det va skitläskigt och trodde typ att jag skulle dö :P men jag lever än ;)

sv: den är från i somras så nu snöar det bara :)

Tilda

Låter som ni har det jättebra! :)

Carolina Thoor

Mysigt med sådan masage :D

Sv; tackar! :D

Carolina Thoor

Fina bilder!

Sv; tackar! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vad underbart :)

Yohanna af Skovde

Vilken kontrast att se er resa när vi har supervinter :) Det verkar grymt i alla fall!

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Åh vad härligt:)

Celine

Åh blir så avis! Vill också!

Ida - foto & häst

superhärliga bilder! så roligt :D

Anita

Bara liiite avis sådär!

miningalinn

Ni börjar ha det asbra!
Härliga bilder! (:

jonna

Tack! :)
Så härligt ni verkar ha det!

Sofie

Ser ut som ni har det jättehärligt! :)

Katarina

Så fina bilder! ♥

johanna

Men åh så härligt!!

Pälsbloggaren

Underbart!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: