Mot Vietnam, Hanoi

| Vardag
Idag checkade vi ut från vårt rum vid tolv för att bege oss två våningar upp där vi nu delar rum med fem andra personer, blandat killar och tjejer. Kan inte påstå att jag tycker om det för fem öre,
kanske roligare med skönare människor. Efter det gick vi och käkade lunch, har även varit och kollat på tempel och så. Åkte till andra sidan floden och fikade på ett mysigt cafe. 
 
Nu på kvällen har vi varit med vår roomate från förra rummet, käkat middag på en italiensk resturang och kollat in både nattmarknaden och söndagsmarknaden. Vi ska strax gå och lägga oss, vår taxi kommer fem imorgon bitti och flyget går 7.20. Mellanlandning i Bangkok på cirka 7 timmar innan vi åker till Vietnam, Hanoi. Kramis
Boel

Spännande! Hoppas ni får det bra där :)

Tuva Björnwall

Vad fint det ser ut :)

Viktoria Eriksson

Åh, härligt! Så fina bilder :)

Louise

Härliga bilder!

marina

Oj vad fin ingång smyckad med guld!

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Härliga bilder:)

Jeanette

Vad jobbigt med en 7 timmars mellanlandning, när jag reste hem från Thailand så blev det tekniska problem så vi var där i 12 timmar, inte roligt, men fick mycket gratis glass haha :)

Amanda Forsman

Så kul med det låter :)

Yohanna af Skovde

Vilketn port! Eller vad det nu är! Helt magnifik!!

Tilda Barkselius

Tråkigt att höra att du inte gillar de ni bor med, men låter som ni har det underbart annars!

Fina bilder, men drygt att dela rum så där med folk man inte känner :/.

johanna

Hoppas du får en bra start på veckan!

Natalie Salazar

ååh va kul :)

miningalinn

Fina bilder!
Jobbigt att dela rum med främlingar men ah, sånt får man ta!(:

Emma Engström

Mysig kväll det lät som! :D

linah

kul:D var där i somras!

NICOLE

Kul att bo så också ;) men skulle inte heller gilla det (har aldrig gjort det så )

Hoppas ni har det bättre idag :).

Henrik Olsson

Ha en fortsatt trevlig resa! :)

Amanda Forsman

Hoppas du får en bra vecka!

ISABELLA

Åh vad kul! :)

Anita

Så fina bilder :D

Ida - foto & häst

Gud så fint! Men förstår att de ej är kul att dela rum med andra man inte känner hehe :)

Linnea

Ahhh fint!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt med Vietnam! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: