MBK Shopping Mall

| Resor
 
Hej! Idag promenerade vi nästan hela vägen till China town när vi fick höra att marknaden där är stängd på dagtid. Så då tog vi en tuktuk till MBK shopping mall istället. Där spenderade vi några timmar, kollade både affärer och marknad. Jag köpte med mig en långklänning som kan va väldigt skönt att ha på kvällarna så här i Bangkok. Vi kom till vårt hostel igen vid fyra, tog en powernap och sen drog vi ut och käkade middag. Kollade runt lite i stan efter det och sen tog vi en drink på det stället vi åt middag igår. Nu sitter vi återigen utanför receptionen och nyttjar wifi medan det är riktigt bra. Imorgon går tåget till Chang Mai vid kvart i två så vi checkar ut vid tolv. Puss&Kram
Amanda CL

vad hungrig jag blev :P

sv: tack :D

Anonym

Så härligt/gott det ser ut!(:

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Härliga bilder:)

Celine

Men åh så mysigt!

NICOLE

Så härligt :D

Tilda

Ser väldigt gott ut! :)

Henrik Olsson

Nu blev man hungrig!! :)

Netti Starby

Herregud vad härligt! Kram

Boel

Så mysigt ni verkar ha det :D

Amanda Forsman

Åh vad roligt :D

Carolina Thoor

Åh låter som om du har haft en jätte underbar dag :D

Sv; tack ska du ha! :)

tess

Stängd dagtid? Haha, det låter ju lite roligt måste jag säga :D hihi
Men ser ut som att ni har det riktigt trevligt iallafall!
Kram

Åh så spännande och roligt det låter :-D. Jättehärliga bilder :).

Tilda Barkselius

Åh härliga bilder, ser så gott ut!

Jeanette

Vad härligt det låter :)

sandra

åh vad gott allt ser ut :D

Eleonora Adriana ♥

Mysigt :)

linah

men åh va härligt!! avis haha:D

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha åh, älskar MBK, så galet strot ju :)

Tuva Björnwall

Vad gott det såg ut! :D

Anita

Ser underbart ut, njut till max nu! Det är du värd :D

Yohanna af Skovde

Verkar som ni har det härligt!

Louise

Åh så härligt!

N A T H A L I E

Gud va underbart, sååå härligt! :) kram

ISABELLA

Så bra ni verkar ha det! :)

va kul :) ser så häftigt ut

Sanna | Beauty & Bride

Åh vad roligt :)

Helene

Maten ser väldigt god ut! ^^

marina

Det låter som att ni har det toppen! :) Och maten ser riktigt god ut!

Annsoh

fina bilder!

MATILDA

oh vad gott :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: