Da Nang

| Resor
 
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här i bloggen, och det beror framför allt på dåligt wifi. 
 
Hanoi var en stad där det inte fanns speciellt mycket att se eller göra. Alla gator såg likadana ut och de var lite svårt att hitta någonstans att äta. Vi va där i tre nätter och regnade två av de på kvällarna. Vi va på dagsutflykt till Halong Bay i onsdags, åkte båt, paddlade kajak och besökte en grotta. Vi kom tillbaka på kvällen vid nio någon gång, där någonstans började jag känna mig sjuk.
 
Igår på förmiddagen tog vi ett flyg till Da Nang. Tog lite mer än en timme, när vi kommit fram till vårt hostel drog vi ut och kollade in stranden och så. Sen tog vi en taxi till andra sidan stan och käkade lunch. Vi satt i timmar sedan och kollade in vårt nästa resmål, bokade flyg och så. Kände mig ännu sämre på kvällen så vi gick bara ner till en risig resturang utanför och käkade snabbt. Gick och la mig vid 21 tiden.
 
Natten och idag har varit hemska. Jag har nog fått feber. Jag har ont i hela kroppen, är helt hängig, huvudet dunkar sönder, ont i halsen och svettas/fryser varann minut. Har legat i sängen hela dagen, har vid halv fem lyckats ta mig till en resturang för lite mat. 
 
Bilder från de senaste dagarna får komma senare, energin börjar ta slut nu. Puss&kram 
Chanette Persson

Krya på dig nu!

ISABELLA

Men usch krya på dig!!

linah

åhh så coolt!

Tuva Björnwall

Men fy, krya på dig :(

Carolina Thoor

Usch att du mår dåligt då ni är iväg på en härlig resa. Förhoppningsvis blir allt bättre :)
Låter annars himla mysigt :)

Sv; javisst är det fint med tulpaner! :)

Natalie Salazar

va kul att följa din resa men det är sant inte lätt när man är utomlands och det finns inge wifi :) men jag följer dig iallafall som vanligt njut av semestern!

Boel

Häftig bild!
Krya på dig <3

Fy för sjukdom :(. Krya på dig!

NICOLE

Nej vad tråkigt att du blitt sjuk!! :( Krya!

Henrik Olsson

Mäktigt att få sitta på en elefant!! :)

Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

Åh nej, krya på dig!!!<3

Cool bild!:')

Viktoria Eriksson

Åh, krya! Härlig bild iaf :) kramar <3

Amanda Forsman

Häftig bild!

Jeanette

Usch, inte roligt att bli sjuk, hoppas du blir frisk snart!

ISABELLA

Hoppas du har de bra!! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: