Nang Yuan

| Resor
Igår låg vi i sängen i stort sätt hela dagen. Efter vi checkat in på nya gästhuset kände vi oss båda så pass bakis att vi var tvungna att ta en paus innan vi kunde röra oss någonstans för att käka frukost. Efter vi lyckats få i oss lite mat gick vi tillbaks, somnade och sov i säkert 3-4 timmar. Gick ut lagom till solnedgången, käkade middag precis vid havet, tog en fotmassage och sedan kollade vi lite affärer. Jag köpte flipp flopps, ska visa upp allt jag köpt under resan när jag kommit hem. Tog en fika sen gick vi hem och sov igen haha. 
 
Idag har vi varit på båtutflykt. Åkte först till Mango Bay men kunde tyvärr inte gå i land på grund av att stora båtar tagit upp hela stranden och vi ville inte simma i land med ryggsäckarna och allt. Så vi åkte vidare till Nang Yuan, väl där fick vi reda på att wiev pointen va stängd på grund av renovering, så sjukt dåligt. Googla bilder så får ni se vad vi missade, tur att jag fick se de där för två år sedan när jag va där.  Låg på stranden hela dagen där det va storm men det var trevligt ändå. Har varit ute en stund nu på kvällen med tjejerna vi träffade i förrgår, men blev en tidig hemgång. Är riktigt trött faktiskt. puss&kram 
Amanda CL

va skönt med fotmassage :D

Sofie

Så grymt härliga bilder! :)

linah

vackert!

Filippa

Vilka fantastiska bilder! :)

Linda

Gud så härliga bilder! Ha en toppen resa!

Eleonora Adriana ♥

Mysiga bilder :)

Anita

Så fint med solen!! :)

Åh så mysigt :). Ser helhärligt ut :).

Natalie Salazar

ååh du har lång tid kvar se bara till att njuta till max som du gjort tills dess :)
Hur länge har du varit på vandrande fot nu?

Men angående serien spana in den du kommer bli helt fast :)

Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Åhh båtutflykt gud vad roligt! Sjukt vackra bilder du knäppt också :D
Många kramar från Hanna <3

Linn Strömberg

Synd att det var renovering och båtar i vägen :(

Tuva Björnwall

Så galet vackert!!

Elsa Henriksson

Åh vad härligt det ser ut! :)

N A T H A L I E

ååh va de ser underbart ut! :) kram

NICOLE

Å Härligt! =)

Boel

Härligt :)

Tilda

Verkar jättehärligt!!! :)

Amanda Forsman

Vad vackert det ser ut :)

Sofia

Ser riktigt härligt ut!

Tea Rajkovic

Ser härligt ut!

Henrik Olsson

Så härliga bilder! :)

E

så fint!

Natalie

Åh så underbart!!

tess

Vilka otroligt helt underbart fantastiska skit snygga helt... oh! Vackert helt enkelt!

N

Åh så fint :D

Linnea Aurora

Men åh, så fina bilder!

Pauline Hurtig

vilken vacker solnedgång! :)

ELIN WAHLBERG

så härliga bilder!

ISABELLA

åh vilka vackra bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: