Koh Phangan

| Resor
I onsdags var det lite halvt molnigt och regnade till och från så vi degade mest runt, fikade och så. På kvällen mötte vi upp Sanna, Denise och Sandra för att gå på pub crawl. Så vi gick runt till olika barer, drack buckets och spelade beerpong. Det va en lyckad kväll men som slutade ganska tidigt eftersom den började så tidigt. Vi skrev upp oss på pub crawlet redan vid sex tiden. 
 
I torsdags mötte vi upp tjejerna igen, hängde lite på stranden och sen drog vi hem och hade bakis häng. På kvällen gick vi ut och käkade och sen på massage. 
 
I fredags solade och badade vi, drog ut en stund på kvällen men blev en tidig hemgång för mig eftersom vi skulle upp så tidigt. I lördags kl 9 blev vi hämtade och skjutsade till piren. Tog båten över till Koh Phangan, checkade in på vårt sjukt grymma hotell som är riktigt fint, precis vid stranden och med pool. Gick ut på kvällen och kollade runt i "centrum", tog en massage med tjejerna från Göteborg och avslutade sedan kvällen tidigt. 
 
Idag har vi bara legat och pressat vid poolen och det gör vi fortfarande. Ikväll lutar det mot en utgång, hoppas allt är bra med er. Kramis 
ISABELLA

Vad fint det är!! :)

linah

va fint! <3

Skogsraah

Låter som superbra dagar :)

Jeanette

Så härliga bilder :) Skulle inte sitta fel med sånt väder

Louise

Åh vilka härliga bilder!

Tuva Björnwall

Så fin du är!! :)

miningalinn

Tråkigt att det regnade men sånna dagar kan vara rött mysiga också!!(:

Maja

Så fina bilder!

johanna

härliga bilder =)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter helt underbart! Ser så härligt ut också!

N

Underbara bilder!!

Tilda

Underbara bilder!!! :)

MATILDA

åh blir så sugen på att resa :D

linah

åhh blir avis!<3

Henrik Olsson

Det ser i alla fall ut som att ni slipper snöslasket!! :)

Anita

Så fint :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder :)

Tea Rajkovic

Vilka fina bilder! Ser underbart ut!

Amanda Jönsson

Va fina bilder!

Linn Strömberg

Låter härligt!

Nimo

Åh bilderna får mig att vilja resa iväg härifrån haha

Netti Starby

Åh vad härligt och jättefina bilder! Kram

Emelie Andersson

Asså jag blir så avis över att se dessa bilder :O

Pauline Hurtig

härliga bilder!

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Ser superhärligt ut :) Det verkar som om du har det bra :)

Viktoria Eriksson

så härliga bilder :)

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Det kryper bara i mig vad jag vill iväg till värmen! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: