Saker jag gör varje dag

| Vardag
 
 
... Pratar i telefon - jag ringer någon hela tiden, till och från jobbet, när jag har rast, när jag sitter på toaletten. 
... Kollar serie - jag följer hur många serier som helst. Och jag kollar i princip alltid minst ett avsnitt om dagen. 
... Använder handkräm - när man jobbar med ett jobb som jag gör så blir de lätt torra, även om jag inte har torra händer så känns de torra. 
... Borstar tänderna - jag har aldrig haft hål i tänderna och är livrädd för att få det så försöker va jätte nogrann. 
... Spelar spel - jag spelar alltid spel på min telefon. Speciellt samtidigt som jag kollar på serier, annars blir jag lätt för uttråkad. 
... Tänker på kläder - känns som inte jag inte har några kläder att ha på mig trots att jag har två garderober fulla. Men så är det väl för de flesta?
Lovisa

Haha jag kollar oxå serier och tänker på kläder varje dag... Det är vi nog många som gör ;)

Dixi Wonderland

Jag hatar att prata i telefonen xD

Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få läsa! :)

sandra

serier <3

Amanda CL

oja, jag tänker också alltid på kläder och shopping ;)

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Kul att läsa!

Amanda

Jag gör också alla dom här, utom att spela spel och smörja in mig med handkräm :)

Amanda Forsman

Tänker också alltid på kläder, hahah!

Jasmine

Vilken charmig lista! Kul att du delar med dig.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Sarah

fin bild

Netti Starby

Vad kul att få veta vad du gör varje dag och jag skulle inte klara av att både spela och kolla på tv samtidigt :-D Kramis

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg tröja! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: