No one can be like me anyway, just like fire

| Vardag

Bilder härifrån
 
I söndags mådde jag så där men började känna mig mycket bättre, däremot är jag fortfarande förkyld. Åt lunch i Norrtälje stad med pappa och Tessan. Testade nya skor till jobbet efteråt och fick med mig ett par från adidas. Hade tänkt stanna kvar till kvällen men kände att jag ville hem så åkte tillbaka till Stockholm istället. Stannade hos mamma en stund innan hon skulle åka till jobbet och jag vidare till pappa. Låg i soffan och kollade på Grey's anatomy resten av kvällen. Jobbade i måndags 05.15-14.15. Åkte hem, tog en dusch och sen somnade jag på soffan. Lite senare åkte jag och mamma till Nacka forum, kollade affärer och åt middag på Tacobar. Hände inte mycket mer på kvällen. 
 
Idag har jag varit ledig. Låg i soffan och degade fram till fyra. Då åkte jag till Farsta centrum och mötte upp Alicia och Miranda. Vi gick runt och kollade i affärer och så. Hjälpt mamma att städa nu på kvällen och nu sitter vi i varsin soffa och dricker te. Jag tänkte sätta på ett avsnitt av Grey's anatomy, imorgon jobbar jag bara 15-18 så det ska bli skönt. Puss&kram 

Skönt att du är på bättringsvägen :). Älskar flera av dessa låtar :)

sandra.

Så jobbigt att du inte är helt frisk :/ men så kul med nya skor :)
lycka till på jobbet imorgon :)

Henrik Olsson

Fortsätt krya på dig!

miningalinn

Mysigt med lunch och hoppas förkylningen lägger sig snabbt!:D

Amanda Jönsson

Åh så härliga bilder!

Linda

Härliga bilder! Skönt att du hittade ett par skor. Skönt med lite korta arbetspass ibland också.

ajlimullersandvik.blogg.se

vad skönt med kort arbetsdag när du ändå just varit sjuk! Hoppas att det går bra :)

Gabriella

Skönt att vara ledig!! Kram

VERONICA - fashionblog

Åååh rubriken, bilderna och låtarna.. Vill iväääääg!!!

Josephine

Grym inspo!

Celine

Låter härligt!

Beatrice

Åh, blev så sugen på att resa nu när jag såg bilderna!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilka underbara inspirationsbilder!

Amanda Forsman

Kul med nya adidas skor :D

♫♪ sandra

gillar pinks låt :)

linah

älskar bilderna! <3

Lucy

Vad skönt att få slappa i soffan ändå :D

Tilda Barkselius

Härligt att du känner dig bättre!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: