I'm reaching out to you so please take a chance, I'm only one call away

| Inspiration, Vardag
1. HÄR 249kr / 2. HÄR 479kr / 3. HÄR 299kr / 4. HÄR 499kr  
 
5. HÄR 599kr / 6. HÄR 499kr / 7. HÄR 159kr / 8. HÄR 299kr 
 
9. HÄR  269kr / 10. HÄR  1995kr / 11. HÄR  1495kr / 12. HÄR  399kr
 
Idag är det måndag och jag är ledig. Hur skönt som helst faktiskt. I fredags skrev jag på avtal på Espresso house, bokade in barista kursen och fick en massa information och svar på frågor jag har haft. Det känns bra och jag är verkligen taggad. Lämnade jobbet tolv fast jag slutade elva. Åkte hem, åt lunch och sen däckade jag i soffan. Sov kanske två timmar, när mamma kom hem åkte vi till Farsta centrum. Köpte mat och kollade i lite affärer. Åkte hem, lagade mat och sen kom Daniel. På kvällen träffade vi några av hans kompisar, snackade skit och så. Kom hem runt halv tolv och la oss nästan direkt. 
 
I lördags degade vi mest på dagen. Hade bokat bord klockan sju på Söder på en tapas resturang. Det var hur mysigt och gott som helst. Drog till en bar efteråt, Tisse och Putte kom dit och lite senare kom även My. Satt där och drack och umgicks sen drog vi vidare till Klubb Göta och dansade resten av natten. Kom hem runt tre kanske. 
 
Igår var vi på bio och såg på Djungelboken. Den va riktigt bra faktiskt. Någon annan som hunnit se den? Åt middag med mamma efteråt och sen åkte vi hem till honom. Vi sov här igår så har plogat några serieavsnitt nu på morgonen men ska strax åka hem för att sen träffa Filippa. Vi ska åka till något köpcentrum för jag vill hitta ett par nya byxor till jobbet. Hoppas alla har en grym start på veckan. Puss&Kram
MALIN

Vilka fina klänningar :) Den första är helt perfekt! Kram

Linda

Ååå vad mycket fina klänningar. Jasså vad kul. Då kan man bli riktigt stor.

Sofia

Såå fina :D

ajlimullersandvik.blogg.se

jag har inte hunnit se, men vill verkligen, den verkar så häftigt redigerad :D Var musiken bra i den?

sv: tack ska du ha :)

Agnes Lithner

åh vill så gärna se djungelboken! kul att höra att du tyckte den var bra :)
ha en bra dag!

Amanda Jönsson

Men så fina klänningar!

Anita

Bra fina :D

miningalinn

Så många fina klänningar, saknar studenten när jag ser dom!:D

linah

såå fint! <3

marina

Massor av fina klänningar du hittat! :) Grattis till avtalet, hoppas du trivs bra där!

Bambi

Vad skönt med en ledig dag! :)

Jag tror att jag och sambon kommer att se djungelboken i helgen. Inte säkert - men vi är så taggade på att se den. Efter att ha sett trailern så verkade den ju helgrym.

Tuva Björnwall

sjukt fina klänningar!!

Henrik Olsson

Jag gillar nog nr 10 bäst! :)

Beatrice

Så snygga klänningar, perfekt till sommaren & studenten!

Cassandra Haraldsson

Superfina klänningar! :)

Vill se djungelboken :D. Ska försöka dra med sonen på den :)

Gabriella

Såå många fina, vill ha!!

Pauline Hurtig

skulle vilja se djungelboken! :)

Tilda Barkselius

Men så fina klänningar!

CAMILLAESI

Snygga!!

susanas.blogg.se

åh tvåan å trean va snyggast :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: