I'm lying down beside you. What's going through your head?

| Vardag
Hela veckan har gått och jag har bara fått upp ett ända inlägg, och det var om en film. Men i måndags var jag och Filippa i Sickla en snabbis och köpte nya byxor åt mig. Åkte hem och degade efteråt. På kvällen hade vi workshop på jobbet, gick igenom de nya drickorna som ska komma nu till sommaren. 
 
I tisdags var jag ledig men jobbade hos pappa istället. Va någon timme i butiken och följde sedan med ut på ett jobb. Där fick jag måla, vara brandvakt, montera lås och så. Slutade halv sex och tog det bara lugnt sen för den här dagen började jag bli sjuk. 
 
I onsdags jobbade jag öppning för första gången ensam på EH (Espresso house). De var en riktig utmaning, de gick helt ärligt sådär men nästa gång tror jag att de kommer att gå bättre. Det hoppas jag i alla fall för nu är jag lite mer rutinerad. Slutade kvart över två, åkte hem tills Daniel slutade och sen till honom. Vi bakade en kladdkaka och tog det bara lugnt. 
 
I torsdags jobbade jag till kvart i fyra, mådde otroligt dåligt efteråt. Tror jag hade feber, jätte förkyld och ont i hela kroppen. Ringde och sjukanmälde mig och låg i sängen eller soffan resten av kvällen. Sa hejdå till Daniel som åkt till USA för en vecka :( 
 
I fredags åkte jag till jobbet fem på morgonen för att de va rätt oklart om någon tagit mitt pass eller inte. Vände direkt i dörren och åkte hem och somnade om. Låg i soffan bara och kollade på serier. Mamma hämtade mig när hon slutat, vi köpte glass och på kvällen kollade vi på film. Igår började jag må bättre men fortfarande otroligt förkyld men åkte i alla fall till Norrtälje. Åt lunch med familjen och åkte sedan till några familjevänners landställe och hälsade på. På kvällen hade vi bokat bord på Norrtälje båten som bytt ägare, super trevligt. Är fortfarande kvar i Norrtälje men ska åka hem snart så jag kan vila innan jag går tillbaka till jobbet imorgon. Kramis 
Beatrice

Så fina!

linah

fina ni! <3

Gabriella

Alltid tråkigt att säga hejdå, får hoppas på att veckan går fort!! Kram

CAMILLAESI

snygga ni är :-D

Polly Svensson

Fina bilder. Kul att han åkt till USA tråkigt dock för dig hihi. Kram

sandra.

Låter roligt :)
så kul att jobba på espresso house =) trivs du där? :)

Tilda Barkselius

Låter som en härlig vecka, så söta bilder!

miningalinn

Kul för honom att åka till USA!(:
Vill också åka dit!(:

Pauline Hurtig

vad tråkigt att du mådde dåligt och att han har farit :(

marina

Hoppas det är bättre med dig nu! Feber är verkligen inte kul!

Netti Starby

Vilka fina bilder på er! <3 Kram

♫♪ sandra

fina ni är!

MALIN

Vilka härliga bilder! Ni är såååå fina! Kram

Linda

Ibland hinner man liksom inte med att blogga så mycket som man vill.

Henrik Olsson

Ibland är det svårt att hinna med bloggen!

Krya på dig!

Susana

Sv: ja riktigt gott.

Hoppas du blir frisk snart. Spännande med de nya smakerna, kommer de till espresso house snart? Deras frappe på sommaren är ju fööör god!!

ajlimullersandvik.blogg.se

Krya på dig! Och att du ändå gick till jobbet, toka! Bra att de hade tagit in vikarie då :)

VERONICA - fashionblog

Åh så fina nu ääär! :) Krya massa massa tjejen!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Finisar!

Terese

Men åh fina ni!
Och krya finis!

sv: Ja men precis, känner samma här!
Kram

sandra.

Jaha så jobbigt :( hoppas det löser sig!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: