When you feel like you've had enough and you've wasted all your love, I'll be here for you

| Natur, Vardag
Hej allihopa! Eftersom jag inte skrivit om min vardag på en vecka så kommer här ett snabbt men halvlångt inlägg om vad jag har gjort.  
 
I tisdags var jag hos Emma och slingade håret och klippte mig, blev av med utväxten och fick en aning ljusare hår. Åkte till Haninge efteråt och besökte pappas nya firma som jag ska börja jobba på näst, nästa vecka. På eftermiddagen sen var jag och Emelie på bio och kollade på Southpaw, åkte till My och Filippa efteråt och såg på Idol och Paradise hotel. 
 
I onsdags var jag också ledig så Emelie kom till mig, tog det lugnt och kollade på film innan vi åkte och köpte nytt sl kort. Svängde förbi Hanna en stund på vägen hem och senare på kvällen mötte jag upp Emelie igen för att åka till Filippa och My. Kollade Idol och Paradise hotel innan jag åkte hem igen. 
 
I torsdags jobbade jag på Plusgymnasiet, var där i 5 timmar och sen åkte jag hem igen. Sov hos Hanna sen och i fredags vaknade vi upp, bakade scones och sen gick jag hem. Köpte indisk till lunch med mamma och sen mötte jag upp Hanna igen, åkte till stan en snabbis och sen hem till henne. Annie kom och vi åt middag, fixade oss och förade innan vi drog till Klubb Göta. 
 
Vi allihop sov sen hos Hanna, Danne och Tisse följde med oss också så igår hade vi bakishäng, köpte thaimat och så. Drog hem vid 3-4, sov i typ två timmar innan jag skjutsade tjejerna till affären. Drog hem sen igen och spenderade resten av kvällen i soffan med serier, glass och te. 
 
Idag vid 2 drog jag till Hanna där även Annie var, vi har inte gjort så mycket. Bara umgåtts, gjorde en skaldjurspasta till middag och nu har jag precis kommit hem. Tror att Hanna kommer hit om en stund. Hoppas alla har en fin kväll ♥
Dixi Wonderland

Låter som en bra vecka :D

Ida - foto & häst

vacker bild :)

Sara Ekman

Skönt o fixa håret :)

Sanna | Beauty & Design

Vacker bild!

N

Superfin bild! Vad använder du för kamera? :)

NICOLE

Skönt att ha fixat håret! Ska boka en tid jag med snart =)

Liborius

Lät som en bbra vecka:)

Theresia

Himla fin bild

A M

Så härligt! Fin bild :)

Henrik Olsson

Riktigt fin bild! :)

Skogsraah ☾

Så fin bild!

Lydia Elstig

Jättefina bilder!

linah

vad jobbar du med på plusgymnasiet?:D

Anita

Vacker bild :D

Amanda

Lät kul! Mums med skaldjurspasta!

Emma Engström

Vad kul med en förändring i håret! Aldrig fel med lediga dagar heller!

Ida Lindborg ♡

Vilken fin bild!

Nathalie Tegelstam

Jättefin bild, så vacker blomma! :) kram

Sarah

Vilken fin bild :)

Hanna

Väldigt fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: