Tips på höst/vinterjackor

| Samarbeten
Hösten närmar sig och snabbare än vi tror är även vintern här. Är det någon mer än jag som varje vinter funderar på vilken vinterjacka jag ska använda, om jag ska använda den jag hade förra året eller om jag ska köpa en ny? Helst av allt vill man ju köpa en ny för vad är roligare är nya kläder? 
 
8848 Altitude erbjuder både höst och vinterjackor som är hur snygga som helst! Jag har själv en som jag köpte för något år sedan som fortfarande ser ut som ny trots att jag använt den en hel del. Deras jackor är otroligt snygga, praktiska och dessutom sköna. Jag rekomenderar alla att kika in på deras hemsida - där det finns något för alla - som ni kan hitta här.
 
 
 
Inlägg i samarbete med Noga.
Liborius

Hoppas det dröjer innan vi kan börja använda vinterjackor!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Bra tips!

Liene Svärd

Jag vill ha ny vinterjacka :)

Viktoria Eriksson

bra tips! :)

MADDISENJ.SE

Vilka fina

Ida - foto & häst

Snygga jackor! :D

miningalinn

Gud vad snygga!!(:

Emma Engström

De verkar ha snygga jackor! :D

Henrik Olsson

Ja, nu är det tid att fixa lite varma kläder!!

Louise

Så bra tips! :)

linah

vilka snygga!

Sara Ekman

Usch vill inte tänka på att kylan kommer snart :P

NICOLE

Bra tips! =) Jag har typ femton jackor men det kanske blir en ny ändå ;d

MATILDA ROSQVIST

vad bra tips :)

Christina

När det blir mycket kallare kommer jag nog att använda förra årets vinterjacka, men skulle gärna haft en ny nu när det inte är så kallt. Ska kolla in sidan du tipsade om :)

Lydia Elstig

Bra tips!

Sarah

De e alltid kul me nya kläder :) Men ja funderar inte på de för ja tycker mina vinterjackor e så sjukt snygga :)

Amanda

Skulle behöva en ny vinterjacka :P

kaffehörnan

Vad fina jackor



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: