It's our time to make a move, it's our time to break the rules so let's begin...

| Vardag
I tisdags satt jag och pluggade inför högskoleprovet. Spenderade resten av dagen hemma hos Emelie och Elin, vi åt både lunch och middag och så kollade vi på film. Drog på kvällen till Annie för att kolla på Idol och Paradise hotel med Hanna. Igår jobbade jag på Sweco i deras cafeteria, åkte hem vid tre när jag slutat, tog en powernap och när jag vaknade började jag fixa mig för utgång. Drog till Annie, Hanna kom dit och vi åt middag, förade och sen kom Lisa. Vi fick skjuts av Max in till Klubb Göta vid halv tolv och kvällen avslutades vid 03-03.30 hemma hos Lisa. 
 
Idag efter vi vaknat gick vi till Annie där även Hanna var. Har legat och degat i soffan hela dagen. Kom precis hem och tänkte plugga lite och sen kolla på serier. Imorgon ska jag jobba på Sweco igen, puss&kram
Robyn

Härlig dag!!

NICOLE

Duktig du är som pluggar inför det!

Emelie Andersson

Vilken härlig bild på er :)

miningalinn

Borde också göra högskoleprovet men det får bli till våren..när ska du göra det?(:

linah

vilken härlig bild!
ha en supergrym helg nu:D

Skogsraah ☾

Så fin bild :)

Linnéa Pyrrö

Fin bild!

Natalie Salazar

vilken tjusig bild :) på dig och familjen?

Skönt ibland att bara ligga i soffan :)

Anita

Så vacker bild :D

shazi

så fin bild

Christina

Vilka trevliga dagar det lät som att du hade :)
Hoppas högskoleprovet går bra när du väl ska ta den :)

Sara Ekman

Idol är så kul :)

Julia

Låter som du har haft det kul! :)

Ida Lindborg ♡

hoppas det går bra med pluggandet! :D

Amanda

Åh vilken fin bild :)

Emma

Vad kul med klubb fredag! :D

Boel

Det låter mysigt!
Lycka till med plugget!

Sarah

Fin bild på er :)

Matilda Johansson

Fin bild! :)

Sanna | Beauty & Design

Vilken härlig bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: