I can taste the tension like a cloud of smoke in the air

| Vardag
Godkväll kära vänner :) Jag har jobbat 8-16 hela veckan förutom i fredags då jag bara jobbade 8-10. I onsdags var jag och Filip och käkade på Vapiano och sen drog vi till Bara enkelt och tog en öl. Vid 21 tiden någon gång åkte jag hem för att kolla på Paradise hotel. I torsdags åkte jag hem till Filippa efter jag slutat, vi åt middag tillsammans och vid halv 7 hämtade jag mamma från jobbet. Vi bakade äppelpaj och kolla på tv sen på kvällen. 
 
I fredags jobbade jag bara i två timmar på grund av att jag skulle börja på ett nytt moment och inte kunde påbörja det förrän pappa hjälpte mig och just då hade han inte tid. Så vid 12 åkte jag, Filippa och Emelie in till stan. Vi åt lunch på Espresso house och sen kollade vi runt i stan. På kvällen mötte jag och Annie upp Danne och Tisse, tog några öl och sen drog vi vidare till Klubb Göta, as usual. 
 
Igår åkte jag, mamma och Jouni till Sickla köpkvarter. Vi käkade lunch och sen drog vi till Nacka forum där vi gick runt i några timmar och kollade i butiker. Åkte hem vid 3, tog en powernap och sen på kvällen gick jag hem till Hanna. Annie kom också så vi åt middag, förade och drog sen till Göta. 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt, degat och har för övrigt precis börjat kolla på Supernatural. Himla spännande serie de där, hur många av er har sett den? :) Imorgon blir det jobb igen, hoppas alla har haft en grym vecka. Puss&Kram
kaffehörnan

Underbart de låter. Kram

Malin Thorell - hobbyfotograf

Fin bild :)

Henrik Olsson

Man behöver dagar då man bara tar det lugnt! :)

Emma Engström

Har inte sett Supernatural, kanske ska kolla upp den! Vill gärna börja se något nytt :)

shazi

fullt upp men låter underbart

Amanda

Åh vapiano är såå gott!

NICOLE

Låter som du haft det riktigt bra :D

Nathalie Tegelstam

Såå fina ni är tjejer! Otroligt snygg bild på er :) kram

Boel

Jag ser supernatural men ligger långt efter där de är nu haha.
Måste ta tag i att kika på det igen, för det är ju bara SÅ bra!

Sara Ekman

Härligt :)

Jhennifer

Åh vad kul! :)

Anita

Fin bild :D

Lydia Elstig

Har inte sett men har velat se!

Aurora

Riktigt snygga foton har du i bloggen och älskar dina inläggsrubriker :D
Är det citat från något speciellt, typ låtar? Många kändes bekanta :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Fin bild! Låter som en bra vecka :)

Linnea

Jag har aldrig sett Supernatural faktiskt, vet dock att många tycker att den är bra!

Sarah

Skönt o ba jobba 2 timmar :)

linah

vacker du är!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: