Hate will make you cautious, love will make you glow

| Resor, Vardag
Här kommer de sista bilderna från helgen på Gotland. 
 
I fredags jobbade jag 10-15. Filippa kom till mig så åt vi raclette till middag med min familj. Drog sen hem till henne för myskväll, vi doppade frukt i choklad och kollade på Johan Falk. Lite senare kom även My hem så vi umgicks ett tag innan jag gick hem. I lördags jobbade jag på ett hotell i Hammarby Sjöstad i deras frukost, slutade vid tolv så åkte direkt hem. Hanna kom någon timme senare, vi åt lunch och kollade på film. På kvällen drog jag till Annie, förade och sen fick vi skjuts av Max in till stan. Plockade upp Lisa på vägen och drog sen till Klubb Göta. Kvällen avslutades vid tre någon gång. 
 
Bakis söndag, regn och shopping. Var med familjen i Länna och Farsta centrum för lite shopping, degade i stort sätt resten av kvällen i sängen framför serier när vi kommit hem. Idag jobbade jag återigen på Sweco så gick upp halv sex imorse och slutade vid fyra. Har nu på kvällen varit hos Annie med Emelie och kollat på Idol och Paradise hotel. Kom precis hem så tänkte gå och lägga mig snart, puss&kram
Natalie Salazar

vilka härliga bilder :) gotland är fint

jonna

så mysigt :) Gotland är ju så fint!

marina

Vattnet ser helt magiskt ut!! :)

miningalinn

Gud vad fina bilder, vill åka dit också!(:

MATILDA ROSQVIST

Åh vad härliga bilder :D

Julia

Härliga bilder!!

Linnéa Pyrrö

Åh de är så fint på Gotland! Aldrig varit där m en vill så så dit!

Christina

Lät som att du hade en trevlig helg :)
Så fina bilder :)

Sanna | Beauty & Design

Åh vad härligt!

Dixi Wonderland

Wow jag trodde detta var utomlands! Vattenet ser helt magiskt ut :D

Henrik Olsson

Vilka härliga bilder från Gotland! :)

Louise

Sååå fina bilder!

Sara Ekman

Härliga bilder :)

Celine

Så himla härliga bilder!

kaffehörnan

Underbara bilder du klickat av, grym på att fota.
Full fart hela tiden :)
Ja en stegräknare är bra och samtidigt kul och hålla koll på stegen. Ha en fin kväll

NICOLE

Ser superfint ut :D

ebba

åh vad mysigt! var på gotland när jag var liten men kommer inte ihåg någonting tyvärr :( kram

Emma Engström

Men åh så mysigt det låter som att det var! :D Såklart kan vi följa varandra, vad heter du där? :D

Ida - foto & häst

Men så vackert! Superfina bilder :D

Viktoria Eriksson

Åh himla härliga bilder! :)

Carolina Thoor

Låter som en bra helg! Låter som om du är på klubb Göta varje helg haha, jag har enbart varit där en gång. Det var bra, men jag är inte direkt en ute människa :P

Sv; åh tackar! :D

Theresia

Åh va härliga bilder!

Hanna

Så härliga bilder! :D

Maria at inredningsvis

GUUD vilka magiska foton ;) jag kanske ska dit på retreat i November dock inte lika bra väder då haha.

Idag har jag förhöjande inredningstips på bloggen :)

Ha en fin ny vecka!

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: