From the day that I met you, I knew that I would love you till the day I die

| Vardag
Jag har tyvärr ingen före bild men här är i alla fall bild på efter jag vart hos frisören. Jag har gjort ljusare slingor, fått bort utväxten, klippt topparna och fått det lite mer uppklippt.
 
Godmorgon! Denna vecka jobbar jag på Stockholms mässan. Jobbade 10-17 i måndags med lite allt möjligt, sprang runt i en grupp på olika konferanser och fanns där när de hade paus från en redovisning till exempel och berättade vad som var vad, fyllde på o.s.v. Igår jobbade jag 7-18 som monter catering. Jag stod alltså i ett rum igår hos några som ställde ut, hämtade dit deras beställningar, fyllde på, städade och så. Idag jobbar jag också 7-18 så antingen kommer jag att få göra samma som igår eller så kommer jag att få stå i en monter och brygga kaffe åt deras kunder. Om det är någon som är intresserad så handlar mässan just nu om forskning om diabetes. Nu måste jag springa till jobbet, puss!
Jessica Nyström

sv: Visst, slitna jeans är underbart!
Vad fint håret blev, helt perfekt. Älskar det. Kram

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jättefint!

Madelene

Snyggt !! :)

jonna

tack :)
så fint det blev!

Bea

Så fint håret blev!!

Louise

Åh så fint!

Christina

Så fint hår du har :)
Vad kul att jobba under Stockholms mässan :)

johanna

tack snälla! fin du är i håret förresten, så himla härligt att vara nyfriserad! Måste gå själv snart...

Boel

Snyggt!

miningalinn

Kul att jobba, men har sagt upp dig?

MADDISENJ.SE

Du har så fint hår!

Linnéa Pyrrö

Jättefin färg! Gillar att den e mot den kalla tonen, fräscht!

Viktoria Eriksson

så fint det blev! :)

Liene Svärd

Fint håret blev :)

Clara

Jättefint!

Netti

Du har verkligen jättefint hår! Kram

Nathalie Tegelstam

Åh fint, underbart hår du har. Så långt och jättesnyggt :) kram

Linnea

Vad fint det blev!!

Sarah

Va bra de blev :)

Enya シ

Vad fint! :)

Julia

Så fint!!

Anita

Härligt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: