Filmbetyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
När två kompisar klär ut sig till poliser på en maskerad så blir de hyllade i kvarteret. Men när våra hjältar lyckas trassla in sig med riktiga gangsters och korrupta poliser så är de på god väg att bli av med sina falska polisleg.
 
 
Den här filmen var väldigt roligt trots att det kändes konstigt att se Jake Johnson och Damon Wayans Jr i någon annan film/serie än New girl. Men de gjorde ett bra jobb. Kan ni förstå hur roligt det skulle vara och testa vara poliser för en dag, precis som de gör? Haha jag älskar scenen när Justin ska klä ut sig till Pupa. En komedi helt klart värd att se för er som inte redan gjort det. 
Bild lånad från google.
Amanda Engberg

Den är så bra! :)

Liborius

Kul med filmtips:)

Jhennifer

Haha oj vad jag skrattat till den filmen, så bra ^^

Carolina Thoor

Den såg jag på bio! Den är så himla bra och rolig :D

Sv; tackar :D

NICOLE

Verkar som en bra film :D

Sara Ekman

Den är så kul :D

Enya シ

Måste se denna, verkar som en film för mig hahha :)

Lydia Elstig

Såå bra!

Nathalie Tegelstam

Åh den filmen är riktigt bra! :) kram

Henrik Olsson

Älskar den filmen!!

linah

haha den är sååå roligt!!

Anita

Kanske något att se :D

Josefine

Har faktiskt inte sett den, men ska nog göra det :)

sv: Verkligen :)

Matilda

Åh, den verkar riktigt rolig! Ska nog ta och se den. :)

sara

Let's be cops är sjukt bra :D

Ida - foto & häst

Den är himla bra och rolig! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för filmtipset! :)

Isabella Huynh

sjukt bra film!

Viktoria Eriksson

åh, måste se den! :)

Isabella

åh har velat se den ett tag nu haha! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: