We're running out of time & every day a small piece of you dies

| Vardag
  
  
Godkväll! Har haft lite strul med bloggen de senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen men nu är det avfärdat. Jag har jobbat som vanligt den här veckan. I måndags var jag och pappa på gymmet, gick på ett Body pump och ett CX pass sen åkte vi och storhandlade. Efteråt stod jag för middagen. 
 
I tisdags slutade jag vid halv 2 så träffade Filippa. Kollade på film, powernapade och lagade mat. Igår fyllde mamma år så jag sjöng för henne på morgonen med frukost på sängen. Grattis världens bästa mamma på din dag, jag älskar dig ♥ Hon hämtade mig efter jobbet och så åkte vi hem, lagade mat och bakade en tårta. Sen kom Danne och efter en stund kom de andra gästerna så vi åt middag, fikade och så. 
 
Efter det åkte jag och Danne till honom, kollade på Paradise hotel och sen skjutsade han hem mig. Idag gick jag från jobbet strax före 3. Mötte Filippa och Emelie inne i stan, åt på Vapiano och sen åkte vi till Filippa och kollade på den sista Johan Falk filmen. Träffade Elin och Annie en stund innan jag mötte upp Hanna på en promenad. Nu ska jag gå och lägga mig, puss&kram
N

Älskar Aviciis nya :D

Anonym

Så störande när bloggen krånglar! Glad fredag:D

johanna

Fin blogg du har!
Ha en bra fredag! <3

N A T H A L I E

Gud vilka bra låtar, jättebra tips! :)

Pauline

mysigt, älskar Johan Falk :)

Isabella Huynh

så himla bra låtar!

Sarah

Grattis i efterskott till henne :)

miningalinn

Jobbigt att bloggen har krånglat..:/

Viktoria Eriksson

Åh, de där låtarna är så himla bra! :)

Carina

Jag vill ocksá se Johan Falk filmerna men tyvärr funkar inte tv4 play här i Spanien :( Vilken är din favorit i PH? Kram! :)

Henrik Olsson

Driftstörningar är aldrig en höjdare! :/

MALIN

Låttips är minsann aldrig fel! Dessa fyra har jag faktiskt aldrig hört innan :) Jättebra! Kram

Amanda Forsman

Åh johan falk är så bra!

Bellah - livet i USA

åh 7 years <3

Boel

7 years är såå bra!

NICOLE

Så mycket bra musik just nu =)

Emma Engström

Grattis i efterskott till din mamma! :D Vilka bra låtar!

linah

åhh älskar johan falk!:D

Maja H

Älskar Selenas låt! :D

Lydia Elstig

Riktigt bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: