I only see my goals, I don't believe in failure

| Natur, Vardag
Godmorgon! I måndags drog jag från jobbet vid halv 3, mamma hämtade mig och vi åkte till Nacka forum. Köpte presenter och sen vidare till Sickla köpkvarter, där åt vi middag och handlade mat. Tog det bara lugnt på kvällen sen och kollade på serier. 
 
I tisdags slutade jag strax efter lunch, åkte hem och kollade på några serie avsnitt. Skjutsade Hanna och Annie till Sköndal en snabbis sen hem igen. Vid 18-16.30 kom runt 20 personer för att fira pappa och Tessan. Grattis i efterskott till min förebild, pappa och grattis till fina Tessan. Stort grattis till min mormor som fyllt 80 också ♥ Vi åt middag, tårta, sjöng och umgicks. 
 
Igår var en dålig dag. Jag var på dåligt humör, arg, ledsen och fick ont i huvudet senare på kvällen. Men körde ett grymt Body pump pass på gymmet och sen CX efter jobbet. Låg i soffan och halvsov resten av kvällen. Nu måste jag skynda mig till jobbet, puss&kram
Sandra

Man kan inte alltid ha bra dagar! hoppas du hade en bättre dag idag iaf :)

Henrik Olsson

Vissa dagar är tyvärr bara jobbiga - men skönt att det kändes bättre senare!!

Julia

Så bra att passet gick bra iallafall :)

MALIN

Sååååå fin bild! Hoppas du får en härlig fredagskväll :) Kram

Isabella

hoppas huvudvärken försvinner!

ALEXANDRA SALOMATIN

Fin blogg!

linah

ha en underbar lördag! <3

N

Jobbigt med en dålig dag igår, hoppas du mår bättre idag!

Elin

Vad mysigt med middag och firande =)

Lydia Elstig

Ibland har man helt enkelt dåliga dagar, hoppas det är bättre idag!

ERCI

Superfin blogg och bild! :) Kram

Linnea

Åh, gillar citatet i rubriken! :)

Jasmine

Hoppas att du mår bättre efter helgen.
Kram

NICOLE

Härligt när passen blir lyckade :)

Jeanette

Roligt med lite firande :)

Boel

Jobbigt med en dålig dag! Hoppas du mår bättre nu :)

Emma Engström

Serier är aldrig fel! :D

miningalinn

Vad fin bild!:D
grattis till din mormor, min farmor fyllde också 80 i år!:D

Isabella

superhärliga bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: