I know sometimes we'll be afraid but no more playing safe

| Vardag
Godmorgon! I måndags fick jag sluta vid ett så åkte hem och la mig i soffan och kollade på Gossip Girl. Mamma hämtade mig när hon slutat och vi åkte till Farsta centrum, kollade runt lite, handlade mat och käkade. Tog det bara lugnt resten av kvällen. 
 
I tisdags jobbade jag halva dagen på Sickla och andra halvan i Haninge. Slutade halv fem, åkte hem och sen kom Hanna. Vi lagade mat, bakade och kollade på film.  Igår var jag bara på Sickla så åkte hem vid 4, lagade mat med mamma och sen hämtade Danne mig. Vi åkte till Nacka forum, jag köpte en present och sen åkte vi hem till honom. Kollade på tv och bara chillade, han skjutsade hem mig efter Paradise hotel. 
 
Nu måste jag skynda mig att äta upp min frukost så jag hinner sminka mig och göra mig färdig innan jag måste åka till jobbet. Puss&kram, ha en bra dag allihopa! 
Isabella

Älskar Gossip Girl! :D Fina ni är! :)

Sandra

Fina bilder och hoppas du haft en bra dag :D

LINNEA

Hejsan finis! Hoppas allt är bra med dig. Tänkte bara meddela att jag bytt portal och numera har en helt ny blogg. Ha en fortsatt bra kväll kramar

Hanna Sahlqvist

Åhh låtersuper mysigt! Hoppas du får en fin fredag :)
Kram Hanna!

MATILDA

Gud vad fint hår du har :D

Celine

Så fina ni är!

Liborius

Åh gossip girl<3

Anita

Fina bilder :D kram

Carolina Thoor

Låter som om du haft bra dagar! :)

Sv; tackar! :)

Carina

Fina bilder!! Ha en underbar söndagskväll! :)

Henrik Olsson

Hoppas att du har haft en trevlig helg! :)

Nathalie Tegelstam

Så fina ni är! :) kram

miningalinn

låt som en bra vecka!:D
Har säker frågat de förut men vad jobbaru med?

Louise

Så fina ni är!

N

Fina bilder :D Hoppas du haft en bra helg!

Amanda Forsman

Åh älskar gossip girl!

NICOLE

Hoppas din helg varit toppen! Kram

Sarah

Skönt o få sluta så tidigt :)

Pauline

roligt :)

Linnea

Jag har aldrig sett Gossip Girl!?!?! Känner mig så efter, det känns som att alla ser det utom jag haha!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: