Hello October

| Vardag
 
Bilder lånade från Weheartit.
 
Även fast jag inte alls tycker om vintern eller välkomnar kylan så måste jag erkänna att jag tycker att det är hur mysigt som helst att vi har hösten runt hörnet. De färgglada löven, varm choklad, stickade koftor, promenader, halloween, tända ljus, serier i mängder och fluffiga sockor. 
 
Det har varit en bra helg. Jag och Annie blev hämtade av Danne i fredags och så åkte vi hem till honom. Där var även Tisse och Ribben, vi krökade och umgicks hela kvällen. Igår åkte vi och köpte pizza och sen kollade vi på Idol och några filmer. På kvällen sen lagade vi mat tillsammans och sen såg vi några filmer till. Vid tolv skjutsade han hem mig och Annie till mig och sen gick vi direkt och la oss. 
 
Idag har jag bytt lakan i sängen, tvättat, målat naglarna och så. Drog vid 2 någon gång och mötte My, vi lagade mat och kollade på Gossip Girl. Drog hem vid 7 och sen träffade jag Annie i någon timme. Hoppas alla har haft ett grymt avslut på veckan!
Bellah - livet i USA

Åh jag är så himla peppad inför hösten!!!!

Elin

Älskar hösten i oktober =)

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka härliga inspirationsbilder! :)

ERCI

Härliga bilder! Ha en toppendag tjejen, kram

ebba

håller helt & hållet med dig, mysigt med höst ju :)

N

Vilka härliga höst bilder!

Hanna

så fina bilder!

Cassandra Haraldsson

Så härligt med höst!

Liene Svärd

Vackra höstbilder :)

Pauline

hösten är verkligen mysig :)

Celine

Så mysig inspo!

Liborius

Åh oktober är mysig om solen är framme:)

Isabella

vilka härliga bilder! :)

Sara Ekman

Härliga höstbilder :)

Louise

Så mysiga bilder!

linah

åh va fina bilder:D !

Boel

Underbart collage!
Älskar hösten :')

Enya シ

Låter som en toppen dag :)

sandra

mysiga bilder :)

Anita

Underbara bilder :)

Sarah

Tiden går så sjukt fort :/

FrökenTV, bloggen om tv och film

älskar höst bilder

Viktoria Eriksson

så härliga bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: